„KetoCoach“ bendrasavininkas aptaria naudą ir patarimus, kaip sėkmingai laikytis keto dietos

Papasakok mums šiek tiek apie save ir „KetoCoach“.

Mano vardas Loganas Delgado, aš esu iš Ostino, Teksaso, ir žmonės, kurie seka mane „Youtube“ ir „Instagram“ mane pažįsta kaip „Goody Beats“. Treniruojuosi ir varžiuosi dėl kultūrizmo kūno sudėties iššūkių, duoti patarimų apie treniruotes ir mitybas, o aš labai skatinu pozityvumą ir motyvaciją. Aš esu „KetoCoach“ bendrasavininkas kartu su Matthew Payne’u, kuris taip pat turi asmeninę istoriją dėl ketogeninės dietos.

„KetoCoach“ yra ketogeninio gyvenimo būdo įmonė, orientuota į bendruomenę. „KetoCoach“ siūlo viršų kraujo ketonmetro linijos su visais priedais, taip pat šlapimo juostelėmis ir įvairiais kitais keto įrankiais. Didesnę 2020 m. Dalį praleidome prisitaikydami prie nuolat besikeičiančios visuomenės klimatas, ir mes labai džiaugiamės galėdami paleisti savo programą „FastCoach“. „FastCoach“ sujungia bendruomenę, kurią vertiname keto gyvenimo būdo ekspertams, ir suteikiame žmonėms daugybę įrankių ir informacijos, kad jų keto gyvenimo būdas taptų absoliučiai geriausiu!

Ar galite papasakoti apie tai, kaip pradėjote savo asmeninę kelionę keto klausimais?

Anksčiau turėjau antsvorio ir buvau kelyje į diabetą. Taip pat turėjau aukštą kraujospūdį ir didelis cholesterolio kiekis. Vieną dieną aš tiesiog pasakiau „užteks“. Žinojau, kad man reikia ką nors pakeisti, bet tiesiog nežinojau, kaip pradėti. Aš kreipiausi į draugą, ir jis mane sudarė ketogeninio protarpinio badavimo planą. Pradėjau 100% to laikytis ir tik po 10 savaičių buvau geriausios formos savo gyvenime.

„KetoCoach“ siūlo daugybę ketogeninių matavimo priemonių, leidžiančių vartotojams sekti kiekybiniai ir kokybiniai duomenys su biomarkeriais. Ar paaiškinsite, kaip šios priemonės padeda vartotojams sekasi laikytis dietos ketogeniškai ir nevalgius?

KetoCoach matuoklis paima mažą kraujo lašą iš jūsų piršto ir per kelias sekundes suteikia jums kraujo ketoninių fermentų rodmenis. Šis skaičius rodo, ar jūsų kūnas yra gamina pakankamai ketono fermentų, kad signalizuotų apie perėjimą nuo gliukozės deginimo į riebalų deginimą vietoj to.

Pirmasis būdas suteikti vartotojams sėkmę ketogeninėje dietoje – suteikti jiems su mokslu už keto. Supratimas, ką daro mūsų kūnas sergant ketoze ir kodėl tai prisideda prie riebalų nuostolių yra didžiulis žingsnis siekiant įgyti pasitikėjimo savimi laikytis dietos.

Antras ir pats svarbiausias „KetoCoach“ sėkmės įrankis yra įrenginys, rodantis, kad jūsų sunkus darbas atsiperka ir kad jūs siekiate tikslų! Dauguma žmonių, besilaikančių dietos, naudoja sėkmę žyminčią skalę ir veidrodį. Nieko blogo su tuo, bet kai dvi savaites laikotės dietos ir nematote norimų rezultatų veidrodyje, greičiausiai jausitės nuskriausti, beviltiški ir nusivylę. „KetoCoach“ siūlo tikslią ir patikimą priemonę matuoti jūsų organizmo reakciją į keto dietą. Jūs žinosite, kad jūsų sunkus darbas atsipirks iš karto, ir jums nereikės tik spėlioti ar tikėtis. „KetoCoach“ pašalina siaubingą nežinojimo nežinomybę ir suteikia galimybę kontroliuoti savo mitybą.

Ar galite bendrinti sėkmingą / dėmesio vertą statistiką ar duomenis iš „KetoCoach“ rezultatų?

Statistika, kuria mes didžiuojamės, įtraukia žmonių bendruomenę, kurie sėkmingai keto dietoje naudojasi, tačiau naudodami KetoCoach kaip svorio metimo priemonę. Mūsų „Instagram“ pilna žmonių, besidalijančių savo istorijomis. Kiekvieną dieną tai yra vienas geriausių dalykų, kuriuos matau. Šiuo metu turime daugiau nei 40 000 vartotojų ir šis skaičius vis auga.

Nauja „KetoCoach“ programa bus paleista kitą savaitę. Ar galite papasakoti daugiau apie „FastCoach“?

Su malonumu! „FastCoach“ sujungia bendruomenės iššūkius su atskira biologinio stebėjimo sąsaja. Tai leidžia vartotojams įvesti kraujo ketono ir gliukozės matavimus kartu su jų energijos lygiu ir pasninko stebėjimo funkcija.

„FastCoach“ leidžia geriau suprasti asmens anatominį atsaką į kasdienius įpročius, susijusius su maisto vartojimu, pasninko laiką ir savijautą. Tokiu būdu žmogus gali koreguoti savo pažangą siekdamas savo tikslų, stebėdamas, kaip kasdien reaguoja jo kūnas.

Didžiulė programos dalis yra iššūkiai, kurie bus pristatyti. „FastCoach“ dalyvaus skirtingi keto bendruomenės treneriai, kurie padės vartotojams spręsti įvairius su keto susijusius iššūkius, įskaitant pasninką, patekimą į ketozę ir dar daugiau. Keletas trenerių, kuriuos išsirikiavome, yra Danny Vega ir dr. Jaime Seemanas, kurie abu džiaugiasi tuo pačiu, kaip ir mes, norėdami paleisti šią programą.

Mes norime, kad „FastCoach“ vartotojams suteiktų stiprų bendrumo jausmą, kad jie visada jaustųsi tų, kurie vyksta toje pačioje kelionėje, kaip ir jie patys, palaikymą, kartu suteikdami jiems unikalių įrankių ir svarbiausių šios srities ekspertų iššūkių.

Ar galite kalbėti apie teigiamą visuomenės poveikį besilaikant dietų ir kaip dirbti su juo kiti panašaus tikslo link yra naudingi vartotojams?

Bendruomenė yra tokia naudinga dietoms laikytis – kai pasieki savo tikslų ir pajunti pakilumą tobulindami save, turite kur pasidalinti savo pažanga ir pasiekimais. Prie Tuo pačiu metu jūs dalijatės sėkme su kitais, kuriems gali prireikti pagalbos, patarimo ar labai mažiausiai – šiek tiek padrąsinimo. Bendruomenė naudinga tiems, kuriems sekasi, ir tiems, kuriems pavyksta kyla sunkumų, nes tai suartina visus ir leidžia visiems pasidalinti savo stipriąsias puses, siūlykite pagalbą, padrąsinkite ir atsakykite vienas už kitą. Galėčiau tęsti ir apie bendruomeniškumą ir pozityvumą. Jie yra „KetoCoach“ šerdis.

Su kokiais iššūkiais susidūrėte, kai pirmą kartą pradėjote keto?

Troškimai! Manau, kad dauguma žmonių pasidalintų šiuo iššūkiu, tačiau nuoširdžiai angliavandeniai ir cukrus yra tikrai tokie Priklausomybė. Jūs nesuvokiate, kokie jie yra priklausomi, kol nesistengiate jų visiškai išpjauti. Tavo protas gali aprasoti, o po kelių dienų pradėdamas keto gali jaustis pavargęs, tačiau taip yra tik laikinas. Tai iš esmės yra viso kūno pagirios, kai išsiskiria angliavandeniai, ir dažnai vadinamas „keto gripu“. Yra būdų, kaip sumažinti rūką ir nuovargį, pavyzdžiui, gerti daug vandens, vengiant intensyvaus fizinio krūvio ir miego. Po dienos ar dviejų tai jausmą pakeičia psichinis aiškumas ir stiprus dėmesio jausmas, kurie abu yra ilgalaikiai šalutinis keto gyvenimo būdo poveikis.

Asmeniškai, koks yra jūsų mėgstamiausias keto gyvenimo būdo aspektas?

Tai, kaip tai priverčia mano kūną jaustis ir veikti. Prieš pradėdamas keto, aš visada jaučiau tą popietę avariją ar kaip tik norėjau pasnausti. Dabar man nebėra tokio jausmo ir savęs energijos lygis yra už stogo, jau nekalbant apie visas kepsnines ir kepsnius, kuriuos galiu valgyti!

Pandemija paveikė sveikatos iššūkius žmonėms visur. Ar galite bet kuriuo pasidalinti ketogeninės dietos ir nevalgymo patarimai?

Tikrai, ir pirmas dalykas, kurį pasakysiu, yra tai, kad turi būti tikras su savimi. Turi tą vienąvienas pokalbis su savimi veidrodyje, tiesiog nenaudokite jo kaip pasiteisinimo neapykantos sau neigiamai. Ko norite iš keto? Ar norite numesti svorio, geriau miegoti ar tiesiog turi geresnius santykius su maistu? Kad ir kokios būtų jūsų priežastys, sutelkite dėmesį į tas ir pradėkite savo keto kelionę suvokdami, kodėl tai darote. Tada pasakyk sau, kad tu gali tai padaryti ir patikėti savimi! Supraskite, kad gali būti keletas sunkių dienų, bet taip būna lengviau. Išskyrus tai, sakyčiau, kad tai būtų paprasta ir būtų saugu. Raskite tinkamų maisto produktų keto, kuris jums patiks, ir atidžiai stebėkite maistinę informaciją. Angliavandeniai gali lengvai įsliūkinti jei nekreipiate dėmesio, įsitikinkite, kad jus supa daug baltymų ir riebalų maisto produktų, tokių kaip mėsa, avokadas ir kiaušiniai.

Ar galite pasiūlyti patarimų tiems, kurie kaip šventės tvarkosi keto ir nevalgius metodas?

Kai atsiranda ypatinga proga, ypač atostogų metu, visada yra tikimybė, kad laikysitės dietos. Geriausia, kaip sakiau anksčiau, būti tikra ir sąžininga su savimi. Pasirenkite anksti, jei per atostogas ketinate laikytis dietos ir tada tiesiog būkite pasiruošę ir turėkite žaidimo planą, kai būsite pagunda.

Daugelis žmonių turės paruošti keto užkandį, jei ištiks potraukis. Kai atsisėsite didžiojo valgio metu, pakeiskite tą duoną ir bulves į papildomą mėsos ir daugiau daržovių porciją, gerdami daug vandens. Jei per atostogas norite sau leisti šiek tiek kambario, galite tai padaryti! Vėlgi, tiesiog turėkite žaidimo planą ir laikykitės savęs. Suplanuokite keletą valgių ar vieną ar dvi dienas, kai nesilaikote tokios griežtos dietos. Visi turi žinoti, kad jei turite atlaidų vakarą, tada viskas gerai, bet po to laikykite save atsakingu. Įsitikinkite, kad jūsų ypatingas vakaras buvo tik vakaras, o diena buvo tik diena. Pernelyg dažnai žmonės pasilepins ir tada jausis „Na, aš nesu iš vagono, kad galėčiau ir toliau eiti ir valgyti, ką noriu“. Tada vakaras, kai gydai save, virsta keliomis dienomis, o paskui praeina kelios savaitės ir staiga prarandi laiką, kurį galėjai dirbti pats. Būkite sąžiningi sau, planuokite iš anksto ir palaikykite kontrolę!

Norėdami sužinoti daugiau apie „KetoCoach“, apsilankykite: https://ketocoachx.com.

Sekite „KetoCoach“ toliau Tik tak ir „Instagram“.