# 116: Ar galite maksimaliai auginti raumenis laikydamiesi Keto dietos? ~ Danny Vega

„AdapNation Apple Podcast“

„AdapNation Google Podcast“

Keto raumenų kūrimo guru Danny Vega prisijungia prie mūsų antrosios dalies apie Keto, tačiau šį kartą dėmesys skiriamas laikantis ketogeninės dietos, maksimaliai auginti raumenis.

Danny pirmą kartą prisijungė prie mūsų laidos 108 serijoje, kur mes nustatėme keto žinias, apibrėžimus ir gyvenimo naudą laikydamiesi požiūrio į mažai angliavandenių turinčio ir nuo nosies iki uodegos mitybos. Šiame epizode mes nusprendėme tapti tikrai įdomūs ir konkretūs, kiek tai susiję su našumu ir raumenų augimu.

Kol buvo kultūrizmo brolių ir sportininkų, labai daug dėmesio buvo skiriama daug angliavandenių vartojimui, kad degalai būtų efektyvesni ir kad jie taptų didesni ir stipresni. Todėl natūralus atsakas į keto dietą yra tas, kad ji bus nepakankamai optimali siekiant sportinių ir kultūrizmo tikslų.

Ar tai tikras teiginys? Ar angliavandeniai yra būtini siekiant maksimalios pažangos? Ar galite auginti pastebimus raumenis laikydamiesi mažai angliavandenių turinčių ar keto dietų? Kokias aukas aukojate taip darydamas?

Tai yra svarbūs klausimai, kaip ir klausimas, kaip protingai įvesti angliavandenius į mažai angliavandenių turinčią dietą ir vis tiek palaikyti ketozę bei riebalų prisitaikymą, kai turite labai konkrečius treniruočių tikslus. Kokių našumo problemų galite tikėtis pereidami prie ketogeninio ar mažai angliavandenių turinčio gyvenimo būdo?

Danny padeda atsakyti į šiuos klausimus išsamiai, patogiai ir ne dogmatiškai – siūlo mums visiems puikų Keto raumenų auginimo intelektą. Kai kurie jų tikrai nustebins daugelį klausytojų.

Šis epizodas puikiai tinka visiems, nesvarbu, ar laikotės mažai angliavandenių turinčios dietos, ar ne, nes mes aprėpiame daugybę fiziologinių reakcijų į mūsų mitybas ir poveikį, daromą mūsų treniruotėms ir raumenų vystymuisi.

Mėgautis!

Štai ką mes diskutuojame

  1. Kalėdos be vaikų dovanų!
  2. Kiek angliavandenių gali būti ir vis dar gali būti pritaikytas Keto / Riebalams treniruojantis?
  3. Ar galite sukurti vertinamą raumenį pagal keto dietą?
  4. Ar galite būti profesionalus kultūristas ar jėgos pakėlėjas laikydamasis Keto dietos?
  5. Kokie yra keto dietos raumenų auginimo trūkumai ir aukos?
  6. Kokie yra Keto raumenų auginimo raumenys ir sveikata?
  7. Kas yra gliukozės netoleravimas laikantis keto dietos?
  8. Kodėl svarbu būti dogmatišku, kai reikia vengti angliavandenių
  9. Kaip naudoti angliavandenius norint valdyti streso lygį laikantis Keto dietos
  10. Ar per daug pabrėžėme angliavandenių svarbą rezultatams vidutiniam Joe / salės lankytojui?
  11. Ar jūs gaunate mažiau siurblio dėl Keto dietos?
  12. Kiek trunka „Keto Adaptation“ / „Keto Flu“ ir kada grįšite į normalų / geresnį treniruoklių salės darbą?
  13. Kaip sumažinti Keto adaptacijos simptomus ir našumą
  14. Kaip Danny šiandien naudoja angliavandenius?
  15. Kas yra tikslinis keto ir cikliškas keto, kuris yra geriausias ir kaip tai padaryti abu?
  16. Svarbu ir kaip suderinti treniruočių stilių su savo Keto mityba, kad pasiektumėte maksimalių rezultatų

Danny Vega Keto raumenų pastatas

Kur rasti DANNY VEGA ir jo kūrybą

Nurodyta „Show“

▪︎ Benas Pakulskis ir bendra įmonė „Muscle Intelligence Keto Plan“

▪︎ Keto Savage’as – Robertas Sikesas

▪︎ Dr. Benjaminas Bikmanas – pagrindinis insulino ekspertas

▪︎ UCAN „Superstarch“ – keto draugiškas angliavandenių priedas

„#BeYourBest Journey“ : https://adapnation.io/beyourbest-journey/

(10 svarų sterlingų kuponas BESTYEAR-2020)

„AdapNation #BeYourBest“ savęs optimizavimo kelionė
„AdapNation #BeYourBest“ savęs optimizavimo kelionė

„AdapNation“ naudingos nuorodos

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jei jums patinka šou, nepamiršk užsiprenumeruoti į „Apple“ / „Google Podcasts“.
Prašau palikti a 5 Žvaigždžių peržiūrair praneškite draugams / šeimos nariams šio „Podcast“.

Parašykite komentarą