Mitybos

Kaip sumažinti apetitą?

Kaip sumažinti apetitą?

Daugelis domisi kaip sumažinti apetitą, atsakymas čia buspateiktas paprastai…. Natūralios apetitą slopinančios priemonės Žmogus gali naudoti toliau nurodytus dešimt įrodymais pagrįstų metodų apetitui slopinti ir išvengti persivalgymo: 1. Valgykite daugiau baltymų ir sveikatai naudingų riebalų Valgant maisto produktus, kuriuose gausu baltymų ar riebalų, galima sumažinti alkio troškimą ir nuslopinti apetitą. Ne visi maisto produktai vienodai … Read more

Kopūstų sriubos dieta: ar tai padeda numesti svorį? Ar tai saugu?

Jei norite numesti svorio, prielaida apie kopūstų sriubos dietą gali būti gana patraukli. Dietos šalininkai teigia, kad per vieną savaitę galite numesti iki 10 svarų, paprasčiausiai pakeisdami įprastą maistą dideliu kiekiu kopūstų sriubos, vaisių ir daržovių. Kaip ir kitos madingos dietos, ji skirta teikti trumpalaikius rezultatus be ilgalaikio įsipareigojimo tiems, kurie siekia to pasiekti greitas … Read more

Vaisių nauda, ​​mitybos faktai ir kaip naudoti

Kaip atrodo vaisius, skonis šiek tiek panašus į duonos ir turi tiek daug maistinių medžiagų, kad beveik sunku jas visas stebėti? Atsakymas: duonos vaisiai. Šis galingas vaisius ilgą laiką buvo pagrindinis dalykas atogrąžų vietovėse, kur jis paprastai auga, ir tai yra labai geras dalykas. Duonos vaisiai siūlo beveik pusę dienos rekomenduojamos skaidulų vertės vienoje porcijoje … Read more

Žolinės jautienos mityba, privalumai, receptai ir dar daugiau

Gal iki šiol jūs per daug nesusimąstėte apie tai, kuo šiandien šeriami gyvūnai. Tai gana įprasta daugumai žmonių, tačiau tikrai yra skirtumas tarp žolėmis šertos jautienos ir likusios. Galbūt girdėjote terminus „šeriami žole“ arba „atviras diapazonas“ ir „grūdais šeriami“, nežinodami tikro jų skirtumo. Suprasdami gyvybiškai svarbius jautienos ir grūdinės jautienos skirtumus, geriau suprasite, kodėl šis … Read more

Melatonino vartojimas, nauda, ​​dozavimas ir galimas šalutinis poveikis

Remiantis 2016 m. Ligos kontrolės ir prevencijos centro tyrimu, vienas iš trijų suaugusiųjų amerikiečių reguliariai nemiega. Milijonams žmonių melatoninas gali būti atsakymas užkirsti kelią dar vienam siaubingam nakties miegui. Mes žinome, kad miego trūkumo vengimas yra labai svarbus siekiant palaikyti bendrą sveikatos būklę, iš dalies todėl, kad tai padeda išvengti ūmių ir lėtinių sveikatos problemų. … Read more

Klimato kaita skatina vegetarišką ir veganišką mitybą jaunystėje

Klimato krizė dabar svarbiausia daugeliui savo ateitimi susirūpinusių jaunuolių, kurie kalba ir stengiasi prisidėti mažinant išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Geriausiai žinomi „FridaysforFuture“ streikai, kuriems vadovauja Greta Thunberg. 17-metis švedas tai puikiai suprato pasirinktas neskristi, atsargiai vertina tai, ką perka, ir skatina veganišką mitybą. Kitos jaunimo ir studentų vadovaujamos iniciatyvos yra skirtos mėsai ir … Read more

Vitamino A nauda, ​​dozavimas, rizika ir šalutinis poveikis

Dvigubo vitamino A, kaip svarbaus riebaluose tirpaus vitamino ir stipraus antioksidanto, vartojimas yra labai svarbus norint palaikyti bendrą sveikatą. Tai ne tik padeda išlaikyti jūsų odą sveiką ir švarią, bet ir yra pagrindinis ligų prevencijos, imuniteto ir net kaulų sveikatos veiksnys. Šio gyvybiškai svarbaus vitamino trūkumas gali sukelti gana baisių pasekmių, pradedant naktiniu apakimu, baigiant … Read more

3 virškinimo sutrikimai, kurie daro įtaką svorio kitimui

3 virškinimo sutrikimai, kurie daro įtaką svorio kitimui

Daugelis skaitytojų žino, kad sveika ir subalansuota mityba yra neatsiejama geros savijautos dalis. Tačiau kartais viskas slysta iš rankų, prisižiūrėti savo mitybos neturime laiko, jaučiamės pavargę, o svarstyklės pradeda rodyti nemalonius rezultatus. Ir kas galėjo lemti tokius pokyčius? Atspėjote – virškinimo sutrikimai. Jeigu skaičiai ant svarstyklių keičiasi ir jūs nesate tikri kodėl, štai 3 dažniausiai … Read more

Vegetariška dieta Dietos ir svorio metimas

Namai Dieta ir mityba Dietos ir svorio metimas Kas yra vegetariška mityba? Vegetariškos dietos daugiausia dėmesio skiria vaisių, daržovių, džiovintų pupelių ir žirnių, grūdų, sėklų ir riešutų bei pirmiau minėtos mėsos, žuvies ir vištienos vartojimui. Vienoje versijoje yra pieno produktų (lakto-vegetariškos dietos), o kitoje – pieno produktai ir kiaušiniai (lakto-ovo vegetariška mityba), o kitoje – … Read more

Kaip laikytis sveikos vegetariškos keto dietos – dietos gydytojas

5 žingsnių vegetariškos keto dietos veiksmų planas Štai mūsų 5 pakopų veiksmų planas, kaip valgyti tinkamai suformuotą vegetarišką-keto dietą. Spustelėkite veiksmus, kad slinktumėte žemyn ir sužinotumėte daugiau, kodėl tai rekomenduojame. Sumažinti angliavandenių kiekį Įtraukite baltymų Valgykite 1–3 daržovių porcijas bent du kartus per dieną Gamindami maistą ir gamindami salotų padažus naudokite sveikus aliejus Pagardinkite maistą … Read more