Mitybos

Žolinės jautienos mityba, privalumai, receptai ir dar daugiau

Gal iki šiol jūs per daug nesusimąstėte apie tai, kuo šiandien šeriami gyvūnai. Tai gana įprasta daugumai žmonių, tačiau tikrai yra skirtumas tarp žolėmis šertos jautienos ir likusios. Galbūt girdėjote terminus „šeriami žole“ arba „atviras diapazonas“ ir „grūdais šeriami“, nežinodami tikro jų skirtumo. Suprasdami gyvybiškai svarbius jautienos ir grūdinės jautienos skirtumus, geriau suprasite, kodėl šis … Read more

Melatonino vartojimas, nauda, ​​dozavimas ir galimas šalutinis poveikis

Remiantis 2016 m. Ligos kontrolės ir prevencijos centro tyrimu, vienas iš trijų suaugusiųjų amerikiečių reguliariai nemiega. Milijonams žmonių melatoninas gali būti atsakymas užkirsti kelią dar vienam siaubingam nakties miegui. Mes žinome, kad miego trūkumo vengimas yra labai svarbus siekiant palaikyti bendrą sveikatos būklę, iš dalies todėl, kad tai padeda išvengti ūmių ir lėtinių sveikatos problemų. … Read more

Klimato kaita skatina vegetarišką ir veganišką mitybą jaunystėje

Klimato krizė dabar svarbiausia daugeliui savo ateitimi susirūpinusių jaunuolių, kurie kalba ir stengiasi prisidėti mažinant išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Geriausiai žinomi „FridaysforFuture“ streikai, kuriems vadovauja Greta Thunberg. 17-metis švedas tai puikiai suprato pasirinktas neskristi, atsargiai vertina tai, ką perka, ir skatina veganišką mitybą. Kitos jaunimo ir studentų vadovaujamos iniciatyvos yra skirtos mėsai ir … Read more

Vitamino A nauda, ​​dozavimas, rizika ir šalutinis poveikis

Dvigubo vitamino A, kaip svarbaus riebaluose tirpaus vitamino ir stipraus antioksidanto, vartojimas yra labai svarbus norint palaikyti bendrą sveikatą. Tai ne tik padeda išlaikyti jūsų odą sveiką ir švarią, bet ir yra pagrindinis ligų prevencijos, imuniteto ir net kaulų sveikatos veiksnys. Šio gyvybiškai svarbaus vitamino trūkumas gali sukelti gana baisių pasekmių, pradedant naktiniu apakimu, baigiant … Read more

3 virškinimo sutrikimai, kurie daro įtaką svorio kitimui

3 virškinimo sutrikimai, kurie daro įtaką svorio kitimui

Daugelis skaitytojų žino, kad sveika ir subalansuota mityba yra neatsiejama geros savijautos dalis. Tačiau kartais viskas slysta iš rankų, prisižiūrėti savo mitybos neturime laiko, jaučiamės pavargę, o svarstyklės pradeda rodyti nemalonius rezultatus. Ir kas galėjo lemti tokius pokyčius? Atspėjote – virškinimo sutrikimai. Jeigu skaičiai ant svarstyklių keičiasi ir jūs nesate tikri kodėl, štai 3 dažniausiai … Read more

Vegetariška dieta Dietos ir svorio metimas

Namai Dieta ir mityba Dietos ir svorio metimas Kas yra vegetariška mityba? Vegetariškos dietos daugiausia dėmesio skiria vaisių, daržovių, džiovintų pupelių ir žirnių, grūdų, sėklų ir riešutų bei pirmiau minėtos mėsos, žuvies ir vištienos vartojimui. Vienoje versijoje yra pieno produktų (lakto-vegetariškos dietos), o kitoje – pieno produktai ir kiaušiniai (lakto-ovo vegetariška mityba), o kitoje – … Read more

Kaip laikytis sveikos vegetariškos keto dietos – dietos gydytojas

5 žingsnių vegetariškos keto dietos veiksmų planas Štai mūsų 5 pakopų veiksmų planas, kaip valgyti tinkamai suformuotą vegetarišką-keto dietą. Spustelėkite veiksmus, kad slinktumėte žemyn ir sužinotumėte daugiau, kodėl tai rekomenduojame. Sumažinti angliavandenių kiekį Įtraukite baltymų Valgykite 1–3 daržovių porcijas bent du kartus per dieną Gamindami maistą ir gamindami salotų padažus naudokite sveikus aliejus Pagardinkite maistą … Read more

Kas yra specifinė angliavandenių dieta?

Specifinė angliavandenių mityba (SCD) – tai grupė grūdų, be cukraus, be krakmolo ir neperdirbtų maisto produktų. Pašalinant daugelį toksiškų ir virškinimui kenksmingų maisto produktų, mityba išlieka natūrali, nepaprastai maitinanti ir atspindinti tai, ką valgė mūsų protėviai. SCD valgymas yra būdas „iš naujo paleisti“ savo virškinimą ir suteikti bendrą sveikatos būklę. Laikantis dietos, jūs jausitės geriau … Read more

Bruknių nauda sveikatai, mitybos faktai ir receptai

Jei ieškote superberry, bruknės užima podiumą, nes joje gausu antioksidantų ir kūną stiprinančių fitonutrientų. Šioje mažoje, bet galingoje uogoje yra daugybė vaistinių ir maistinių privalumų. Kvercetinas ir proanthocianidinas, kurie taip pat yra spanguolėse, paprastai vartojami nesmulkintose arba bruknių sultyse, suteikia tokį teigiamą poveikį organizmui. Panašiai kaip meškauogėje, bruknėse yra nuostabių fitochemikalų, kurie gali padaryti stebuklus … Read more

Paprastas 21 dienos vegetariško Keto maitinimo planas

Ar esate vegetaras, kuris nori pradėti keto dietą, tačiau nerimaujate, kad nebus pakankamai galimybių? Keto mityba nėra sunki, net kai esate vegetaras. Galite pagalvoti, kad jau dabar mažinate daugybę maisto produktų, tačiau yra daugybė pasirinkimų, leidžiančių tęsti vegetariško keto patiekalų planą. Keto vegetariški receptai yra užpildyti jums naudingais ingredientais, kurie padeda jus patenkinti ir išlaikyti … Read more