20 sveikų gėrimų, kuriuos turėtumėte įtraukti į savo dietą

Sveiki gėrimai - daktaras Axas

Visi žinome, kad saldūs ir gazuoti gėrimai gali sugadinti mūsų sveikatą, ir jų yra visur. Iš reklamuojamų televizijos reklamų dietinis gėrimas į viliojantį meniu, pateiktą mūsų mėgstamiausiame restorane, dirbtinai saldinti gėrimai meluoti visur. Geros naujienos yra tai, kad yra sveikų gėrimų, net jei hsveiki gėrimai gali atrodyti riboti.

Laimei, yra daug daugiau sveikų gėrimų, iš kurių galite rinktis, nei galėtumėte pagalvoti – taigi nenuklysite siekdami savo sveikatos tikslų. Šie gėrimai gali ne tik padėti jūsų sveikatai, bet ir pagardinti jūsų paletę, kad jums nereikėtų nuobodžiauti ir mesti rankšluostį, kad galėtumėte gyventi sveikiau.

Taigi, kokie yra geriausi 20 sveikų gėrimų ir kuo jie tokie sveiki? Džiaugiuosi, kad paklausėte.


20 geriausių sveikų gėrimų

  1. Tamsus žalias karštas šokoladas
  2. Citrinų vanduo
  3. Spanguolių sultys
  4. Žalioji arbata
  5. Kiaulpienių arbata
  6. Dilgėlių lapų arbata
  7. Ciberžolės arbata
  8. Raudonoji aviečių lapų arbata
  9. Arbūzų sultys
  10. Petražolių sultys
  11. Mėlynių sultys
  12. Tortų vyšnių sultys
  13. „Blackstrap“ melasos gėrimas
  14. Kokosų vanduo
  15. Kefyras
  16. Augalinis pienas
  17. Alavijo sultys
  18. Šventoji baziliko arbata
  19. Žalių daržovių gėrimai
  20. Kombucha

1. Tamsus žalias karštas šokoladas

Karštas šokoladas, populiarus ir jaukus gerti mėgaujasi šaltuoju metų laiku, iš tikrųjų gali padaryti stebuklų jūsų sveikatai – žinoma, jei pasirinkote tinkamą šokoladą. Juodasis šokoladas yra triptofano, kuris yra aminorūgščių pirmtakas serotoninui – neuromediatoriui, atsakingam už teigiamą nuotaiką ir laimės jausmą. Kraujospūdžio sumažėjimas, cholesterolio kiekis ir padidėjęs jautrumas insulinui buvo siejami su šiuo skaniu malonumu. (1)

2. Citrinų vanduo

Citrinos siūlo ne tik malonius kvapus ir rūgštų skonį. Ryškiai geltoni vaisiai gali būti naudojami nuo namų valymo ir kvapo suteikimo iki sveikatos gerinimo. Pridėkite vandens skonio, padėkite odos ligoms, pagerinkite plaukus ar pridėkite metų mūsų gyvenimui naudodami citrinų pranašumus. Žinoma, citrinos yra žinomos dėl didelio vitamino C kiekio, o viena citrina siūlo maždaug 51 proc. Patenkinti dienos vitamino C poreikius. (2)

3. Spanguolių sultys

Daugelis žmonių galvoja apie tai spanguolės kaip skanus šventinių švenčių priedas spanguolių sultys, padažai, įdaras ir papuošimai. Spanguolėse gausu sveikatą stiprinančių medžiagų, kurios yra būtinos sveikatingumui. Žinoma, kad jie saugo komponentus, apsaugančius nuo vėžio ir širdies bei kraujagyslių ligų, atai nėra nė pusė to, ką spanguolės sugeba. Jie gali pagerinti oksidacinį stresą, uždegimą ir šlapimo antibakterinį sukibimą, kad būtų išvengta šlapimo takų infekcijos. (3, 4)

4. Žalioji arbata

Arbata yra antras pasaulyje populiariausias gėrimas už vandens. Žalioji arbata Pagaminta iš nefermentuotų lapų, kaip pranešama, turi daugiausiai stiprių antioksidantų, vadinamų polifenoliais, todėl tai yra vienas iš geriausių sveikų gėrimų. Antioksidantai yra molekulės, kovojančios su laisvaisiais radikalais, kurie yra ląsteles žalojantys junginiai, pažeidžiantys DNR ir netgi sukeliantys ląstelių mirtį. Tyrimai rodo, kad laisvieji radikalai prisideda prie senėjimo proceso, taip pat prie daugybės sveikatos sutrikimų, įskaitant vėžį ir širdies bei kraujagyslių ligas, vystymosi. (5)

5. Kiaulpienių arbata

Kiaulpienių arbata yra netoli sveikų gėrimų sąrašo viršaus, iš dalies dėl savo vietos tarp geriausių detoksikaciniai gėrimai taip pat.

Kiaulpienių yra visur, jos akivaizdžiai matosi beveik visus metus. Jie daro žemę sveiką, atkurdami jos mineralų sveikatą nualintame dirvožemyje. Kiaulpienės lapai vartojami nuo artrito, podagros, skrandžio galvos skausmų, edemos ir odos negalavimų – be to, jie puikiai tinka detoksikacija dėl jo poveikio kepenims. Visas augalas, ypač šaknys, yra skrudinamas ir gali būti naudojamas kaip kavos pakaitalas. Dėl didelio inulino kiekio, ypač rudens sezono metu, kiaulpienių šaknys yra geras maisto šaltinis naudingoms žarnyno bakterijoms. (6)

6. Dilgėlių lapų arbata

Jei kada nors išėjai į lauką susirinkti gailioji dilgėlė per klaidą palieka plikomis rankomis, žinai, kad atrodo, jog tave užpuola piktų bičių grupė. Oi! Nepaisant to, kad šis nuvertintas augalas yra skausmingas, jis yra naudos galybė.

Dilgėlė yra naudinga kaip kepenų tonikas ir jauniklis. Jis palaiko kraujotaką, imuninę sistemą, šlapimo takus, nervų sistemą, kvėpavimo takus, virškinamąjį traktą ir endokrininę sistemą. Didelis jo magnio kiekis gali būti dilgėlių arbatos gebėjimo sumažinti kojų ir menstruacijų spazmus priežastis.

7. Ciberžolės arbata

Ciberžolė greitai populiarėja visame pasaulyje, ypač auksinio pieno gerti. Kurkuminas yra viena iš pagrindinių veikliųjų ciberžolės sudedamųjų dalių, suteikianti jai naudos. Paprastai jis derinamas su bromelainas arba juodieji pipirai, skirti padidinti absorbciją ir priešuždegimines savybes. Ciberžolė ilgą laiką buvo naudojama kinų ir indų medicinoje kaip priešvėžinė priemonė, apsauganti nuo įvairių ligų, įskaitant Alzheimerio ligą, dantų skausmus, reumatoidinį artritą, patempimus ir žaizdas.

8. Raudonųjų aviečių lapų arbata

Raudonoji aviečių lapų arbata turi ilgą moterų sveikatos istoriją, ypač nėštumo ir gimdymo metu, kad būtų išvengta kraujavimo po gimdymo. Dėl džiovinančio taninų poveikio lapai naudojami kaip burnos skalavimo skystis sergant tonzilitu, viduriuojant, esant odos ligoms, įbrėžimams ir šlapimo takų infekcijoms. Raudonųjų aviečių lapuose yra daug maistinių medžiagų, įskaitant B grupės vitaminus, kalcį ir geležį, o tai gali padėti išvengti visų rūšių sąlygų. (7)

Dėka aviečių mityba, prie sveikų gėrimų sąrašo patenka raudonoji aviečių lapų arbata.

9. Arbūzų sultys

Arbūzas yra natūralus galingiausių antioksidantų šaltinis. Galbūt nė vienas kitas vaisius nėra toks traškus, troškulį malšinantis ir drėkinantis kaip arbūzas. Tai suteikia gerą vitamino C ir vitamino A porciją, ypač dėl beta-karotino koncentracijos. Graži raudona spalva yra stipraus karotino antioksidanto, vadinamo likopenu, šaltinis, kuris gali padėti sumažinti prostatos vėžio riziką. Keista, kad arbūze yra didesnė likopeno koncentracija nei kituose žinomuose vaisiuose ar daržovėse. (8)

10. Petražolių sultys

Petražolės yra gana maža Viduržemio jūros žolė, paliekanti gražų pristatymą jūsų lėkštėje. Gerti petražolių sultys gali sumažinti vėžio, pavyzdžiui, krūties, prostatos ir odos vėžio, riziką. Dėl didelio kiekio flavonoidų, žinomų kaip apigeninas, jis tampa stipriu antioksidantu ir priešuždegiminiu žoleliu. Petražolėse esantis folatas skatina širdies ir kraujagyslių sveikatą mažinant uždegimą skatinantį homocisteiną ir petražolių siūlo apsaugą nuo daugybės sutrikimų, įskaitant astmą, aterosklerozę, diabetą, storosios žarnos vėžį ir kt.

Susijęs: Chininas toniniame vandenyje: ar jis saugus? Šalutinis poveikis, galimas privalumas ir dar daugiau

Sveiki gėrimai - daktaras Axas

11. Mėlynių sultys

Mėlynės yra puikus pasirinkimas įtraukti į savo mitybą, nes jie ne tik puikiai skonis, bet ir turi didžiausią antioksidacinį pajėgumą iš visų šviežių vaisių. Mėlynė gėrimai pagerinti gliukozės kontrolę ir sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, sumažinant širdies ligų ir diabeto riziką vėlesniame gyvenime. Antocianinas, antioksidantas, esantis šilauogėse, yra labai veiksmingas imunitetą stiprinantis ir antibakterinis agentas, užkertantis kelią infekcijoms.

Mėlynėse stebėtinai daug geležies, o jų vitamino C kiekis pagerina naktinį matymą, padeda sukurti kolageną ir palaiko sveikas dantenas. Sauja mėlynių susideda iš rekomenduojamo dienos skaidulų kiekio, kuris padeda išlaikyti jūsų kūną reguliarų, o manganas padeda vystytis kaulams ir angliavandenius bei riebalus paverčia energija. (9)

12. Tortų vyšnių sultys

Tortų vyšniose yra daug fitocheminių medžiagų, įskaitant melatoniną, hormoną, svarbų reguliuojant miego ciklą. (10) Vyšnios taip pat yra puikus fenolio junginių šaltinis, žinomas dėl priešuždegiminio ir antioksidacinio aktyvumo. Fenolio junginiai gali padėti apsaugoti raumenų pažeidimus ir skausmą prieš sunkų fizinį krūvį ir jo metu. (11)

13. „Blackstrap“ melasos gėrimas

„Blackstrap“ melasa turi senas tradicijas kaip sveikas maistas ir vaistas nuo visų negalavimų, žinomas dėl to, kad turi mažai cukraus ir daug maistinių medžiagų. „Blackstrap“ melasa gerti yra geras kalcio, vario, magnio, mangano ir kalio šaltinis. Sumaišius vieną šaukštą vandenyje su citrina, gaunama 70 procentų dienos geležies poreikio, todėl tai yra didžiausias augalinis geležies šaltinis. Jame taip pat yra nedidelis vėžį kovojančio mineralinio seleno kiekis ir jis yra visiškai skanus ir maistinių medžiagų turtingas saldiklis. Ieškokite neorganizuotos juodos juostelės melasos iš organinio cukraus. (12)

14. Kokosų vanduo

Ar kokosų vanduo jums naudingas? Taip, todėl jis patenka į šį sveikų gėrimų sąrašą. Jame gausu angliavandenių, chlorido, kalio ir natrio ir jis laikomas drėkinamuoju gerti pasirinkta įvairiose pasaulio vietose. (13)

15. Kefyras

Kefyras yra probiotinis gėrimas, kuris suteikia tų sveikų žarnyno bakterijų. Jis, kartu su kitais probiotiniais gėrimais, skatina efektyvų virškinimą, užtikrinant sveiką žarnyno florą, kovojant su patogenais ir padidinant energijos lygį. Probiotikas gėrimai yra „iš anksto suardomi“, nes gėrime esantys cukrūs suskaidomi, todėl juos lengviau virškinti, todėl kasos, išskiriančios virškinimo sultis, mažiau darbo.

Tyrimai parodė, kad jie gali padėti palengvinti vidurių užkietėjimą, mielių infekciją, viduriavimą, Krono ligą, celiakiją, dirgliosios žarnos sindromą, kandida ir opas. (14)

16. Augalinis pienas

Ar esate alergiškas karvės pienui ir norite kito ne pieno pasirinkimo? Augaliniai gėrimai, tokie kaip migdolai, kokosai, kanapės, avižos, kinoja ir ryžių pienas, gali būti jums tinkami. Migdolų pienas turi daugiau vitamino E, nes jis gaminamas iš maltų migdolų. Kanapių pienas, sumaltas, sumirkytas kanapių sėklos ir vandens, tiekia didelį kiekį omega-6 ir omega-3 riebalų rūgščių ir baltymų. (15)

Kokoso pienas turi monolauriną, molekulę, atsakingą už antimikrobines savybes. Avižų piene yra daug skaidulų ir geležies, o kaip ir ryžių piene – daugiau angliavandenių, todėl šie du augalinio pieno pasirinkimas nėra geriausias pasirinkimas sergantiems cukriniu diabetu. Rinkitės stiprintus pieno produktus be kalcio, vitamino D ir vitamino B12. Ieškokite nesaldinto ir sumažinto cukraus variantų ir apribokite tuos, kuriuose yra didelis baltymų kiekis. (16)

17. Alijošiaus sultys

Gelis alijošius daugelį metų buvo plačiai naudojamas grožio produktuose. Jis taip pat buvo naudojamas viduje, siekiant palengvinti artritą, vidurių užkietėjimą, kosulį, diabetą, galvos skausmus ir opas. Įrodyta, kad viena iš sudedamųjų dalių, alavijo emodinas, taip pat gali turėti priešvėžinių savybių. Į vandenį įpilkite alavijo su citrina ir mėgstamo ekologiško saldiklio, kad gaivus ir skanus gerti. (17)

18. Šventosios baziliko arbata

Ajurvesdoje šventasis bazilikas arba tulsi yra žinomas kaip „žolelių karalienė“ ir rekomenduojamas tokioms ligoms kaip karščiavimas, kosulys, artritas, grybelis, vabzdžių, gyvačių ir skorpionų įkandimai. Tai stiprus adaptogenas, kuris yra žolė, padedanti jūsų protui ir kūnui įveikti fizinę ir emocinę įtampą.

Tulsi įrodyta, kad apsaugo nuo ląstelių pažeidimų, kuriuos sukelia pramoninės cheminės medžiagos, vaistai ir pesticidai, užkirsti kelią smegenų, inkstų ir kepenų pažeidimams. Įrodyta, kad šventasis bazilikas, be apsaugos nuo toksinių chemikalų, apsaugo ir nuo žalingo sunkiųjų metalų poveikio. (18)

19. Žalieji daržovių gėrimai

Tamsiai žalios lapinės daržovės yra maistingos, jose yra daug vitaminų A, C, E …

Parašykite komentarą