Kas yra specifinė angliavandenių dieta?

Specifinė angliavandenių mityba (SCD) – tai grupė grūdų, be cukraus, be krakmolo ir neperdirbtų maisto produktų. Pašalinant daugelį toksiškų ir virškinimui kenksmingų maisto produktų, mityba išlieka natūrali, nepaprastai maitinanti ir atspindinti tai, ką valgė mūsų protėviai.

SCD valgymas yra būdas „iš naujo paleisti“ savo virškinimą ir suteikti bendrą sveikatos būklę. Laikantis dietos, jūs jausitės geriau nei bet kada, net jei neturite žarnyno pažeidimų. Bet jei esate vienas iš nedaugelio laimingųjų, kuriam reikia šiek tiek palaikyti virškinimą, ši mityba buvo sukurta specialiai jums.

Iš kur atsirado SCD?

SCD principus nustatė daktaras Sidney Valentine’as Haasas, kai 1950-aisiais jis gydė celiakijas ir kitus IBD sergančius pacientus. Viena jo pacientų buvo Elaine Gottschall dukra, kuri tuo metu labai sirgo opiniu kolitu. Daktaras Haasas padėjo Elaine dukrai pasiekti ilgalaikę remisiją laikantis dietos ir naudojant fermentuotą maistą.

Tada Elaine Gottschall paskyrė savo gyvenimą dietos ir žarnyno ryšio tyrimams. Ji sugalvojo specifinės angliavandenių dietos pavadinimą ir išleido mokslą bei pagrindines taisykles savo gyvenimo darbe Nutraukus užburtą ratą, žarnyno sveikata dietos pagalba.

Laužyti užburtą ratą yra priežastis, kodėl šiandien esame čia ir. Esame labai dėkingi už visą sunkų darbą, kurį įdėjo Elaine, ir manome, kad kiekvienas turėtų turėti po vieną ar dvi kopijas.

Koks mokslas slypi už specifinės angliavandenių dietos?

Dietos gairės grindžiamos tuo, kad ne kiekvieno žmogaus virškinamasis traktas optimaliai virškina sudėtingus angliavandenius ir kitus žmogaus sukurtus maisto produktus, pavyzdžiui, cukrų. Pagrindinis dietos principas yra tas, kad angliavandeniai klasifikuojami pagal jų cheminę struktūrą; jie yra monosacharidai, disacharidai arba polisacharidai. Laikantis dietos, leidžiama valgyti tik monosacharidinius angliavandenius, nes visiems kitiems reikia papildomų virškinimo veiksmų, kad suskaidytų chemines jungtis iki monosacharidų angliavandenių.

Bet koks netinkamai suvirškintas maistas sukelia bakterijų ir mielių peraugimą, kai nesuvirškintais angliavandeniais žarnyno traktas maitina bakterijas ir mieles. Tai sukelia toksinių medžiagų ir rūgščių pertekliaus grandininę reakciją, kuri sukelia plonosios žarnos ląstelių dirginimą, pažeidžia jas ir sukelia maisto absorbcijos problemas, o tai tik padeda tęsti ciklą.

Dieta yra visiškai natūralus būdas nutraukti šį bakterijų ir mielių peraugimo ciklą pašalinant maisto šaltinius, kuriais jie minta. Stengiantis atkurti žarnyno florą iki normalaus lygio, žarnyno traktui leidžiama patiems pašalinti bet kokią žalą.

Kaip veikia specifinė angliavandenių mityba?

Pašalinus iš virškinimo proceso sudėtingus angliavandenius, laktozę, sacharozę ir kitus žmogaus sukurtus ingredientus, organizmui pagaliau leidžiama pradėti gydytis. Kai žarnyno floros lygis pradeda stabilizuotis, sumažėjęs nesuvirškintų maisto produktų, toksinų ir kitų žmogaus sukurtų ingredientų dirgiklių kiekis sumažina uždegimo lygį.

Tai pasiekiama pradedant dietą itin lengvai virškinamu, natūraliu maistu. Ši „intro mityba“ pradeda gijimo procesą, o sudėtingesni maisto produktai į dietą įtraukiami labai lėtai. Atsargiai įtraukiant maisto produktus į dietą, speciali angliavandenių mityba yra individualiai pritaikyta kiekvieno asmens sužalojimo būsenai ir virškinimo gebėjimams.


Ką aš jau valgau?

Žemiau pateikiama greita „Do“ ir „NOT NOTS“ santrauka. Prieš ką nors valgydami, patikrinkite oficialų sąrašą.

Valgyk tai:

Leidžiama mėsa: Kiaušiniai, vištiena, kalakutiena, jautiena, žuvis, kiauliena, laukiniai medžiojamieji gyvūnai, šoninė, ėriena

Leidžiamos daržovės: Priimtinos šviežios arba šaldytos dažniausiai valgomos daržovės (smidrai, burokėliai, brokoliai, kopūstai, kopūstai, žiediniai kopūstai, morkos, salierai, agurkai, baklažanai, česnakai, lapiniai kopūstai, salotos, grybai, svogūnai, žirniai, paprikos, moliūgai, špinatai, moliūgai, pupelės, pomidorai ir rėžiukai

Leidžiami vaisiai: Paprastai sutinkami švieži, sušaldyti arba džiovinti be nieko įdėti (obuoliai, avokadai, bananai (prinokę su juodomis dėmėmis), visų rūšių uogos, kokosas, datulės, greipfrutai, vynuogės, kivi, kumkvatai, citrinos, žaliosios citrinos, mangai, melionai , nektarinai, apelsinai, papajos, persikai, kriaušės, ananasai, slyvos, razinos, rabarbarai, mandarinai) Spustelėkite čia, jei norite kitų

Pieninė: SCD jogurtas, natūralūs 30 dienų karvės ir ožkos sūriai (ne „Kraft“ – žr. Toliau), sviestas, „Ghee“ ir sausasis varškės varškės sūris (DCCC).

Riešutai: Migdolai, pekano riešutai, Brazilijos riešutai, Lazdyno riešutai, Graikiniai riešutai, Anakardžiai, Kaštainiai (be sviesto, sūdytų mišinių ir miltų priedų)

Ankštiniai augalai: Žemės riešutai, baltosios pupelės, jūrinės pupelės, lęšiai, skaldyti žirniai, limos pupelės, inkstų pupelės, juodosios pupelės

Prieskoniai: Leidžiama naudoti daugumą nemaišytų prieskonių, tikrinti, ar nėra sukepančių medžiagų, ir įsitikinti, kad ingredientai yra išvardyti

Ne sitas:

NĖRA GRŪDŲ GRŪDAI: Kviečiai, miežiai, kukurūzai, rugiai, avižos, ryžiai, grikiai, soros, kvietrugiai, bulgurai, speltos, kvinoja

Neleidžiama mėsa: Kumpis, perdirbtos dešros, pietų mėsa, Bratwurst, kalakutienos šunys, dešrainiai

Neleidžiamos daržovės: Konservuoti negalima dėl įprasto cukraus, perdirbimo pagalbinių medžiagų ir cheminių medžiagų konservantų pridėjimo.

Neleidžiami vaisiai: Konservuotos ir daugumos vaisių sultys neleidžiamos, nes dažnai dedama saldiklių, konservantų ir pagalbinių perdirbimo priemonių.

Neleidžiami ankštiniai augalai: Sojos pupelės, avinžirniai, pupelių daigai, mungo pupelės, fava pupelės, garbanzo pupelės

Pieninė: Komerciniai jogurtai, bet kokio tipo pienas, nenatūralūs sūriai („Kraft“ ir dauguma kitų susmulkintų sūrių priklauso šiai grupei), visi šie sūriai: „Cottage“, „Cream“, „Feta“, „Gejetost“, „Mozzarella“, „Neufchatel“, „Primost“, „Ricotta“, lydyto sūrio užtepėlės.

Krakmolas / gumbavaisiai: Neleidžiama, įskaitant bulves, jamus, saldžiąsias bulves, strėlinę šaknį, pastarnoką, kukurūzų krakmolą, tapijokos krakmolą

Prieskoniai: Jokie kario milteliai, dauguma svogūnų ir česnakų miltelių yra pripildyti nuo sukepimo medžiagų


Gerkite tai:

Silpna arbata ar kava, vanduo, mineralinis vanduo, klubinė soda, sausas vynas, džinas, rugiai, škotas, burbonas, degtinė

Ne sitas:

Tirpi kava, dauguma komercinių sulčių, pienas, sodos pop, saldūs vynai, aromatizuoti likeriai, brendis, cheresas


Pasaldink tai:

Medus

Ne sitas:

Bet kokio tipo cukranendrių (cukranendrių, kokosų, stalo ir kt.), Agavų sirupo, klevų sirupo, dirbtinių saldiklių.

Pasiruošę pradėti?

Paimkite žemiau esantį nemokamą greitojo pradžios vadovą:

Geros sveikatos,

– Džordanas ir Stivė

Parašykite komentarą