8 populiariausi sportininkų papildai energijai, jėgai ir dar daugiau

Populiariausi papildai sportininkams - Dr. Ax

Nesvarbu, ar esate konkurencingas sportininkas, ar savaitgalio karys, norint gauti treniruočių rezultatų, reikia ne tik darbo, kurį atliekate sporto salėje. Tiesą sakant, maistingos dietos derinimas su keliais geriausiais papildais sportininkams gali suteikti jums rimtą pranašumą prieš konkurentus, tuo pat metu gerinant savo našumą didinant jėgą, medžiagų apykaitą ir raumenų masę, kad galėtumėte maksimaliai išnaudoti kiekvieną treniruoklių salę.

Pasiruošę sužinoti daugiau? Čia yra keletas geriausių fitneso papildų, kuriuos verta apsvarstyti, kaip papildyti savo kasdienybę, taip pat į tai, ko reikia ieškoti kitoje apsipirkimo kelionėje, kad įsitikintumėte, jog jūs gaunate realų pasiūlymą.

8 geriausi papildai sportininkams

1. Kolagenas

Kolagenas yra gausiausias baltymas organizme ir yra kauluose, raumenyse, odoje, raiščiuose ir sausgyslėse. Deja, senstant mūsų kūno gaminamas kolageno kiekis pradeda mažėti, todėl atsiranda tokių simptomų kaip sąnarių skausmas, odos problemos ir lėtesnis gijimas bei sveikimas. Kolageno papildymas yra puikus būdas kovoti su natūraliais senėjimo požymiais ir padidinti kolageno kiekį organizme, kad gautumėte greitesnių rezultatų.

Tyrimai rodo, kad kolagenas gali palengvinti sąnarių skausmą ir padidinti kaulų mineralų tankį, o tai gali padėti apsisaugoti nuo fizinio krūvio daromos žalos, kad jūsų kūnas būtų stiprus. (1, 2) Tai taip pat gali pagerinti jūsų kūno sudėtį didinant liesą kūno masę, didinant raumenų jėgą ir mažinant bendrą riebalų masę. (3)

Be to, tyrimai taip pat rodo, kad kolagenas netgi gali padėti pagerinti širdies sveikatą, nes sumažina arterijų standumą ir padidina naudingumą DTL cholesterolis organizme, leidžiant širdžiai efektyviau pumpuoti kraują per kūną, kad į jūsų ląsteles patektų pagrindinės maistinės medžiagos. (4)

2. Išrūgų baltymai

Neabejotinai išrūgų baltymai yra vieni populiariausių ir efektyviausių sportininkų maisto papildų, ir jie vartojami kaip valgis po treniruotės ar užkandžiai gali padėti skatinti raumenų sintezę, kad jūsų treniruotės rutina pakiltų į kitą lygį. Be to, tai yra gera alternatyva kitiems papildams, tokiems kaip baltymų tabletės, nes juos lengva dėti į kokteilius ir kokteilius ir kiekvienoje porcijoje gali būti teikiama koncentruotesnė baltymų dozė, neprarandant kelių kapsulių ar tablečių vienu metu.

Pakankamai įspūdingai, tyrimai nustatė išrūgų baltymai gali padėti maksimaliai padidinti raumenų augimą ir pagerinti kūno sudėtį didinant liesą kūno masę. (5) Pagal vieną didelę 14 tyrimų apžvalgą Amerikos mitybos koledžo leidinys, derinant atsparumo treniruotes su išrūgų baltymais, sumažėjo kūno svoris ir kūno riebalai bei padidėjo liesa kūno masė. (6)

3. Multivitaminai

Nepriklausomai nuo to, kokio tipo sportininkas esate, multivitaminai yra vienas iš svarbiausių sporto papildų, kuriuos galite įtraukti į savo kasdienybę. Multivitaminai gali padėti subalansuoti mitybą, užpildyti spragas, kad gautumėte būtinų maistinių medžiagų, kurių jums gali trūkti.

Tam tikros maistinės medžiagos yra ypač svarbios sportininkams, o trūkumas gali labai pakenkti jūsų sveikatai. B grupės vitaminai, pavyzdžiui, yra atsakingi už energijos tiekimą jūsų ląstelėms, o vitaminas C suteikia antioksidantų, kurie gali padėti kovoti su laisvaisiais radikalais ir skatinti raumenų atsistatymas. Kiti pagrindiniai vitaminai ir mineralai, tokie kaip magnis, kalis, geležis ir cinkas, taip pat dalyvauja energijos apykaitoje, raumenų veikloje, kraujo ląstelių susidaryme ir deguonies pasisavinime, kurie visi yra labai svarbūs norint optimizuoti sportinę veiklą.

4. Vitaminas D

Kai kurie šaltiniai apskaičiavo, kad milžiniškam 41,6 proc. JAV gyventojų trūksta šio pagrindinio mikroelemento, vitaminas D yra vienas iš svarbiausių vitaminų papildų sportininkams rinkoje. (7) Vitamino D yra nedaugelyje maisto šaltinių, o oda jį sintetina dėl saulės poveikio, tačiau vyresnio amžiaus žmonėms ir tiems, kurie turi antsvorio, turi tamsesnę odą ar mažai saulės spindulių, trūkumo rizika dar labiau padidėja. .

Vitaminas D veikia ne tik su kitais mikroelementai skatinti kaulų sveikatą ir užkirsti kelią kaulų nykimui, tačiau tai taip pat susiję su keletu kitų sveikatos aspektų. (8) Tiesą sakant, viena septynių tyrimų apžvalga netgi parodė, kad vitamino D papildai veiksmingai padidino tiek viršutinių, tiek apatinių galūnių stiprumą sveikiems žmonėms nuo keturių savaičių iki šešių mėnesių. (9)

5. Omega-3 riebalų rūgštys

Omega-3 riebalų rūgštys yra širdžiai naudingų riebalų rūšis, susieta su ilgu galimo naudos sveikatai sąrašu. Be širdies sveikatos gerinimo, kontroliuojant cholesterolio kiekį, omega-3 riebalų rūgštys taip pat gali sustiprinti imunitetą ir nuraminti uždegimą. (10)

Omega-3 riebalų rūgštys gali būti ypač naudingos skatinant gijimą, kai kurie tyrimai rodo, kad jo priešuždegiminis poveikis gali padėti išvengti elito sportininkų ir atsitiktinių sporto salės lankytojų traumų. (11)

Riebios žuvų veislės, tokios kaip lašišos ir tuno žuvys, yra puikūs natūralūs omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai, tačiau žuvies taukai taip pat yra papildų forma, kad greitai ir patogiai sureguliuotumėte riebalų rūgštis kiekvieną dieną. Veganų sportininkams taip pat yra keletas omega-3 riebalų rūgščių papildų, tokių kaip dumblių aliejus, kuris gaunamas iš omega-3 turtingų dumblių.

6. Glutaminas

Glutaminas yra nepaprastai svarbi aminorūgštis, kuri dažnai laikoma vienu geriausių ištvermės sportininkų papildų. Įrodyta, kad jis skatina sveiką gijimą ir taip pat naudojamas energijos tiekimui imuninės sistemos ląstelėms. (12)

Be to, Dalhousie universiteto kineziologijos skyriaus atliktas tyrimas parodė, kad papildymas glutaminu sumažino raumenų skausmą ir padėjo pagreitinti sveikimą po mankštos. (13) Kartu su gydomosiomis, imunitetą stiprinančiomis savybėmis glutaminas yra būtinas dalykas, jei pastebite, kad po didelio intensyvumo treniruočių kenčiate nuo dažnų skausmų.

7. Kaulų sultinys

Pagaminta lėtai kunkuliuojančiais gyvūnų kaulais ir jungiamuoju audiniu keletą dienų, kaulų sultinys yra pripildytas lengvai pasisavinamų mineralų ir daug kolageno bei želatinos. Kaip vienas geriausių sportininkų sąnarių papildų, įrodyta, kad kolagenas, esantis baltymų milteliuose, pagamintuose iš kaulų sultinio, pagerina su veikla susijusią veiklą. sąnarių skausmas sportininkams, kartu saugant ir išsaugant bendrą sąnarių sveikatą. (14)

Kiekviena kaulų sultinio porcija taip pat suteikia nemažą baltymų gabalėlį, todėl tai yra puiki alternatyva kitiems baltymų milteliams ir užtikrina jo lizdą kaip vieną iš geriausių maisto papildų, kuriuos galite įtraukti į savo kasdienybę. Iš tikrųjų įrodyta, kad daug baltymų turinčios dietos padeda padidinti medžiagų apykaitą, pagerina kūno sudėtį ir netgi skatina raumenų augimą. (15)

8. Kreatinas

Kreatinas, dar vadinamas kreatino monohidratas, yra vienas iš geriausių kultūrizmo papildų tiems, kurie nori stiprinti jėgą ir greitai padidinti raumenų masę. Remiantis Bayloro universiteto paskelbta apžvalga, buvo atlikta daugiau nei 500 tyrimų apie kreatino papildų poveikį, ir apie 70 proc. Parodė, kad kreatinas turi reikšmingų ergogeninių savybių, o tai reiškia, kad jis gali padėti pagerinti našumą, ištvermę ir atsistatymą. (16)

Nors yra daugybė palyginimų tarp kreatino ir išrūgų, abu jie gali būti naudojami kartu norint iš tikrųjų pakelti treniruotę. Išrūgų baltymai padeda stimuliuoti raumenų sintezę ir augimą, o kreatinas padeda sustiprinti jėgą ir galią, kad gautumėte geresnių rezultatų, todėl yra vienas iš geriausių „Crossfit“ sportininkų ir kultūristų papildų.

Geriausi papildai sportininkams - Dr. Ax

Sporto papildų nauda

Sveika mityba yra labai svarbi sportinei veiklai ir dažnai gali aprūpinti visais vitaminais, mineralais ir antioksidantais, kurių reikia jūsų kūnui, kad jis būtų sėkmingas, kad ir kokia būtų jūsų pasirinkta sporto rūšis ar fizinė veikla. Tačiau įmaišius keletą sportininkams skirtų maisto papildų, jūsų jėgos ir ištvermė gali pakilti į kitą lygį, tiekiant papildomų mikroelementų, kurių jums gali trūkti arba kurių negalite gauti vien iš maisto šaltinių.

Keli saugūs papildai paaugliams sportininkams ir suaugusiems ne tik gali padėti suformuoti jūsų mitybą ir suteikti papildomą vitaminų ir mineralų dozę, bet taip pat įrodyta, kad keli papildai taip pat turi papildomų privalumų.

Pavyzdžiui, kreatinas yra vienas geriausių papildų raumenų padidėjimas ir stiprumo, ir nors jo yra daugybėje maisto produktų, tokių kaip raudona mėsa, paukštiena ir žuvis, pasirinkus papildą, galima gauti didesnį kreatino kiekį, kad rezultatai būtų greitesni. Panašiai kolagenas yra labai nedaugelyje maisto šaltinių, tačiau įrodyta, kad jis gali padėti sumažinti sąnarių skausmą, pagerinti kūno sudėtį ir padidinti raumenų jėgą, todėl jis yra vienas geriausių treniruočių papildų tiek vyrams, tiek moterims. (3)

Nors nauda gali skirtis priklausomai nuo to, kokius papildus vartojate, geriausi sportininkų papildai paprastai naudojami:

Kur rasti ir kaip nusipirkti sporto papildų

Daugumą šių papildų galite lengvai rasti vaistinėse, maisto prekių parduotuvėse, sveiko maisto parduotuvėse ir internetinėse mažmenininkėse, todėl lengva ir nesunku pradėti juos papildyti savo kasdienybe. Būtinai visada pirkite iš patikimo ir patikimo mažmenininko ir ieškokite papildų su minimaliais papildomais ingredientais ir be papildomų užpildų, kad užtikrintumėte geriausią įmanomą kokybę.

Yra daugybė išteklių, kurie įvertina konkrečių papildų ir prekės ženklų kokybę, naudodami nepriklausomus trečiųjų šalių bandymus, kad nustatytų, kaip skirtingi produktai atitinka jų reikalavimus. Šios kompanijos leidžia lengvai įsitikinti, kad gausite kuo daugiau pinigų ir padėsite išsirinkti geriausius galimus energijos priedus ir našumą didinančius produktus.

Aukštos kokybės sporto papildai, palyginti su nekokybiškais sporto priedais

Deja, visi papildai nėra sukurti vienodi ir daugelis įmonių nori pumpuoti savo produktus pilnais užpildais ir priedai naudai, o ne sveikatai. Taigi, kaip galite būti tikri, kad gaunate geriausią įmanomą kokybę, nepaisant to, ar perkate baltymų papildus paaugliams, ar profesionaliems konkurentams.

Štai keletas paprastų patarimų, kaip išsirinkti geriausius papildus vyrams ir moterims:

  1. Pirkite iš patikimo ir patikimo mažmenininko: Pirkimas iš bendrovės, turinčios aukštos kokybės produktų gamybos istoriją, yra vienas iš patikimų būdų užtikrinti, kad gausite realų sandorį.
  2. Perskaitykite ingredientų etiketę ir atkreipkite dėmesį į priedus ir papildomus ingredientus. Produktai, kuriuose yra daug pridėtų ingredientų ir užpildų, gali būti raudona vėliava, nurodanti, kad galbūt negaunate to, už ką mokate.
  3. Patikrinkite kitus trečiųjų šalių bandymų ir apžvalgų išteklius: ieškokite nepriklausomų kompanijų, tokių kaip „Consumer Labs“, kurios vertintų produktų kokybę ir pasiūlytų patarimų, kuriais prekės ženklais galima pasitikėti.
  4. Atminkite, kad pigiau ne visada geriau: jei produktas yra perpus mažesnis už kitų panašių produktų kainą, gali būti rimta priežastis. Didesnė kainų etiketė dažnai gali reikšti aukštesnius kokybės standartus, o tai reiškia, kad apskritai gausite geresnį produktą.

Kaip naudoti sportinius maisto papildus

Atminkite, kad papildai yra tik vienas dėlionės gabalas, todėl nepaprastai svarbu juos įtraukti į sveiką mitybą ir gyvenimo būdą, o ne tikėtis, kad papildai bus greitai išspręsti, kad būtų galima geriau atlikti rezultatus ir gauti greitesnius rezultatus.

Be to, neabejotinai įmanoma peržengti bortą ir turėti per daug gero. Pavyzdžiui, multivitaminai netampa efektyvesni padvigubinant ar patrigubinant dozę ir iš tikrųjų gali būti pavojingi, jei jie vartojami dideliais kiekiais, viršijančiais viršutinę konkrečių vitaminų ir …

Parašykite komentarą