Papildai širdžiai

Susipainiojote ar esate priblokšti dėl papildų? Gydytojas gali padėti rasti tinkamą derinį. Šiuolaikinis pasaulis gali būti priblokštas gausybe informacijos, kuria siekiama padėti mums tapti sveikesniems naudojant maisto papildus. Dažnai vieni žmonės pastebi pagerėjimą, o kiti – ne. Štai keletas papildų, kurie gali padėti sustiprinti sveikos mitybos ir fizinių pratimų poveikį jūsų brangiai širdžiai, ir vienas … Skaityti toliau

Kas yra L-teaninas?

L-teaninas laikomas nepagrindine aminorūgštimi. Kuo jums naudingas teaninas? Jis vartojamas siekiant padėti išvengti ir gydyti tokias būkles, kaip: nerimo, depresijos ir kitų su nuotaika susijusių sutrikimų nemiga ir miego sutrikimai pažinimo funkcijų praradimas, demencija ir Alzheimerio liga Insultas Aukštas kraujospūdis ir kitos širdies ir kraujagyslių problemos potrauminio streso sutrikimas (PTSS) Šizofrenija Prasta dėmesio koncentracija Priklausomybė … Skaityti toliau

Kas yra GABA?

Dauguma žmonių net nėra girdėję apie GABA, jau nekalbant apie tai, ką ji veikia organizme. Tačiau tiems, kurie kenčia nuo nerimo ar nemigos, šis svarbus neuromediatorius gali būti raktas į simptomų mažinimą. Tiesą sakant, daugelis vaistų, kuriais gydomos šios ligos, veikia skatindami šio neuromediatoriaus aktyvumą smegenyse. Pavyzdžiui, benzodiazepinai yra vaistų nuo nerimo klasė, kurie veikia … Skaityti toliau

8 populiariausi sportininkų papildai energijai, jėgai ir dar daugiau

Nesvarbu, ar esate konkurencingas sportininkas, ar savaitgalio karys, norint gauti treniruočių rezultatų, reikia ne tik darbo, kurį atliekate sporto salėje. Tiesą sakant, maistingos dietos derinimas su keliais geriausiais papildais sportininkams gali suteikti jums rimtą pranašumą prieš konkurentus, tuo pat metu gerinant savo našumą didinant jėgą, medžiagų apykaitą ir raumenų masę, kad galėtumėte maksimaliai išnaudoti kiekvieną … Skaityti toliau

Citrulino privalumai, maisto produktai, papildai ir šalutinis poveikis

Citrulinas yra amino rūgštis, dažnai naudojama siekiant pagerinti bendrą sveikatos būklę ir pagerinti jūsų fizinę būklę. Nors tai nėra laikoma nepakeičiama amino rūgštimi, ji vis tiek yra nepaprastai svarbi sveikatai ir gali pasigirti daugybe naudos sveikatai. Įsigiję maisto produktus, kuriuose gausu šio pagrindinio junginio, galite palaikyti geresnę kraujotaką, pagerinti deguonies pasisavinimą, skatinti raumenų augimą ir … Skaityti toliau

Estradiolis: vartojimas, dozavimas, šalutinis poveikis, sąveika ir tyrimai

Faktas patikrintas × Šis „Dr. Ax“ turinys yra mediciniškai peržiūrimas arba tikrinamas, kad būtų užtikrinta tiksli informacija. Laikydamiesi griežtų redakcijos šaltinių gairių, mes susiejame tik su akademinių tyrimų institucijomis, gerbiamomis žiniasklaidos svetainėmis ir, kai yra mokslinių tyrimų, medicininiu požiūriu recenzuojamais tyrimais. Atkreipkite dėmesį, kad skliaustuose esantys skaičiai (1, 2 ir kt.) Yra nuorodos į šiuos … Skaityti toliau

Kas yra peptidai? Peptido nauda odai ir dar daugiau

Pastaruoju metu peptidai daug dėmesio skiria savo odą gerinančiam poveikiui, tačiau ar žinojote, kad peptidų nauda taip pat skatina audinių atstatymą, gerina raumenų jėgą ir mažina kraujospūdį? Papildai hidrolizuotais kolageno peptidais arba vario peptidai vietiškai yra populiarūs dėl daugybės jų naudos sveikatai. Nesvarbu, ar žiemą ieškote sveikesnės odos, ar norite paskatinti plaukų augimą, ar jums … Skaityti toliau

L-karnitinas: Jimas Stoppani paaiškina karnitino naudą

Teisingai vartojamas L-karnitinas gali pagerinti jūsų treniruotę ir kūno sudėjimą. Sporto salėje tai gali reikšti daugiau ištvermės ir didesnių siurblių. Veidrodyje pavaizduokite daugiau raumenų ir mažiau riebalų. Nepaisant to, ką galbūt skaitėte, tai saugu. Nebijokite L-karnitino. Sužinokite, kaip tai veikia ir kaip juo naudotis, ir tai gali būti puiki priemonė turėti savo arsenale. Kas yra … Skaityti toliau

5 populiariausi faktai, kuriuos turėtumėte žinoti apie angliavandenių dviračių sportą ir riebalų netekimą!

Jei skaitėte įvairią turimą riebalų netekimo dietos literatūrą, labai tikėtina, kad susidūrėte su technika, vadinama „angliavandenių dviračiu“. Iš esmės angliavandenių dviračių sportas yra programa, kurioje jūs sumaišote didesnių angliavandenių dienas su mažesnėmis angliavandenių dienomis, stengdamiesi numesti svorį, nepatirdami neigiamų grynos angliavandenių dietos plano pasekmių. Kai kurie iš šių neigiamų šalutinių poveikių yra fizinio krūvio sumažėjimas, … Skaityti toliau

Geriausias kreatinas

Po išrūgų baltymų miltelių kreatinas gali būti populiariausias sporto salės lankytojų maisto papildas ir tam yra rimta priežastis. Daugumos papildų vartojimą pagrindžiančių tyrimų yra vos keli, tačiau kreatino – šimtai, rodančių stiprų poveikį darbingumui ir kūno sudėjimui. Kreatinas daugiausia veikia didindamas žmogaus gebėjimą optimaliau dirbti sporto salėje. Dėl to greičiau sustiprėsite ir užauginsite daugiau raumenų. … Skaityti toliau