Kuri protėvių dieta jums labiausiai tinka – Paleo, Keto ar Veganas? [guide]

Kaip valgyti protėvių dietą liesiems raumenims, kodėl turėtumėte pradėti važiuoti angliavandeniais ir kada „pamaitinti“ kūną po pjovimo fazės.

Kuri protėvių mityba yra geresnė – paleo, ketoarba žalias maistas veganas? Protėvių mitybos planai gali būti labai veiksmingi norint sukurti liesą raumenį jūsų kūno sudėjime – jei pasirinksite tinkamą mitybos režimą, kuris atitiks unikalius jūsų kūno poreikius.

Subrendęs vyras, turintis liesų raumenų kūną nuo protėvių dietos valgymo.

Galite pasirinkti, kuris protėvių mitybos planas – keto, paleo ar žalio maisto veganas – jums greičiausiai yra geriausias. Visi trys yra gyvenimo būdo dietos įkvėpė mūsų protėvių valgymo įpročiai ir visi trys teikia potencialiai teigiamos naudos:

  • paleo mityba grįžta į ankstyvuosius žmonių, kaip medžiotojų rinkėjų, metus – kai mėsa, jūros gėrybės, daržovės, vaisiai, sėklos ir riešutai buvo įprastas dalykas.
  • žalias maistas veganas mityba grįžta į žmonių žemės ūkio epochą, kai mes taip pat pradėjome kurti daržovių ir grūdų štamas, kurie buvo valgomi labiau nei laukinėje gamtoje.
  • keto mityba kenkia ankstesniam laikui perdirbtų, paprastų angliavandenių buvo lengvai prieinami, ir pabrėžia sveikų riebalų vartojimą – ketonus kaip pagrindinį organizmo energijos šaltinį, o ne gliukozę.

Kas, jeigu geriausi tavo gyvenimo metai dar neįvyko? Aš esu Dane’as Findley ir mano žinia paprasta: ji yra tik jūsų klesti kad jūs turite ką nors pasiūlyti – todėl geriausia investicija, kurią kada nors galite padaryti, yra jūsų pačių sveikata.

Jei tu yra kažkas, kuriam pagerinta sveikata tampa svarbiausiu prioritetu, tada Kviečiu užsiregistruoti gauti nemokamus naujinius:

  • mano savaitinis atnaujinimas skirtas laisvai mąstantiems, kūrybiškiems žmonėms, kurie nusprendė, kad nori būti dar sveikesni nei yra dabar
  • įrodymais pagrįstos geresnio gyvenimo strategijos, kuriomis dalinuosi laisvai, yra skirtos tiems, kuriuos domina asmeninis tobulėjimas
  • jei esate malonus ir smalsu, tikėtina, kad ši informacija bus motyvuojanti ir naudinga
  • nėra nieko blogo, jei kažkas yra griežtas savo įsitikinimuose, bet jei tai jūs, tikriausiai nepatiksite mano naujienlaiškio (jokių sunkių jausmų – linkiu jums geros kelionės)
  • jei praleisite daugiau nei 2 mėnesius neatidarę vieno iš mano el. laiškų, jūsų prenumerata bus automatiškai atšaukta.

Gyvenimo būdo mityba skiriasi nuo svorio metimo dietos.

Svorio metimo mityba yra laikina ir skirta padėti organizmui greitai sumažinti riebalų atsargas.

Svorio metimo dietos paprastai nesukelia nuolatiniai kūno sudėties pokyčiai.

Tiesą sakant, po dietos žmonės dažnai priauga daugiau svorio nei anksčiau. Taip yra todėl, kad medžiagų apykaita dažnai ilsisi lėtėja kaip apetitas dideja.

Kita vertus, gyvenimo būdo dietos turi pagrindinį tikslą gerinant bendrą sveikatą ir yra suprojektuoti taip, kad būtų nuolatinis atnaujinti kasdienius valgymo įpročius.

Žinoma, prieš žemės ūkį dirbantys žmonės dar valgė augalus, tačiau žemės ūkis leido pasirinkti daugiau augalinio maisto; senoviniai laukiniai brokoliai, pavyzdžiui, buvo daug kitokie – ir mažiau valgomi – nei šiandien valgomi brokoliai.

Veganiškos paleo, keto ir žalio maisto dietos yra glaudžiau susijusios, nei galėtumėte pagalvoti iš pirmo žvilgsnio.

Šias tris mitybas sieja tai, kad jos abi ne valgyti tuos pačius dalykus.

Nors paleo leidžia gaminti mėsą ir gaminti maistą, o žalio maisto veganas to nedaro – visose trijose dietose vengiama perdirbtų maisto produktų, daug fruktozės turinčio kukurūzų sirupo ir hidrinto sojos pupelių aliejaus.

Kitaip tariant, pagrindinė priežastis, dėl kurios žmonės gauna teigiamų rezultatų iš šių valgymo režimų yra tai, kad jie venkite blogiausio maisto nuo standartinės šiuolaikinės dietos.

Angliavandenių dviračių sportas pagal protėvių dietą – kada „maitinti vėl“

Aš linkęs kalibruoti suvartojamų angliavandenių kiekį pagal gliukozės nevalgymą ir riebalų sankaupas, kurios gali sėdėti ant apatinės nugaros dalies.

Daugelis žmonių šiandien angliavandenių gauna iš saldžių užkandžių, kavos gėrimų, grūdų ir miltų (mes paprastai neįvertiname šių vartojamų maisto produktų kiekio).

Man 55 metai, todėl retai valgau cukrų ar duoną.

Kadangi esu linkęs intensyviai ir reguliariai treniruotis, paprastai sau leidžiu nuo 100 iki 200 gramų angliavandenių per dieną. Tačiau tie angliavandeniai daugiausia gaunami iš daržovių (ir kai kurių vaisių).

Du kartus per savaitę galbūt turėsiu nedidelę porciją baltųjų ryžių (bet išskyrus tai, kad nėra grūdų).

Mano paskutinė gliukozės koncentracija nevalgius buvo 70, todėl naktimis leidau sau šiek tiek didesnes vaisių porcijas.

Dėl griežto kasdienio fizinio aktyvumo aš nematau prasmės leisti gliukozei nevalgius pasinerti žemiau 70.

Jei pradėsiu prarasti apibrėžimą dėl savo abs, tada žinau, kad laikas vėl sumažinti angliavandenių kiekį.

Ar jums įdomu, kaip galite naudoti „Carb Cycling“, kad sukurtumėte sveikesnį kūno svorį?

Naujajame kurse Sidabras ir stiprus: tinkamas po 50 metų Aš paaiškinu, kodėl svarbu žinoti gliukozės kiekį nevalgius, kokį poveikį angliavandenių perteklius daro žmogaus organizmui ir kaip tai padaryti Sporto sugrįžimo planas kuris specialiai tenkina unikalius jūsų paties kūno ir gyvenimo būdo poreikius.

Mano nuomone, kursuose dalijamasi daugybe vertingų mitybos strategijų, kurios gali turėti nuostabiai teigiamą poveikį jūsų sveikatai.

Potencialiai galėtumėte atrodyti ir jaustis geriau nei kada nors anksčiau.

Kuri protėvių gyvenimo būdo mityba yra geriausia mano kūnui?

Visas ligas ir pagreitintą senėjimą iš esmės sukelia organizmo uždegimas.

Tai reiškia, kad norint išlikti sveikam, geriausia protėvių mityba jūsų kūnui yra ta, kuri yra efektyviausia sumažina uždegimą.

Sveikos mitybos uždavinys yra suderinti dienos baltymų gramus su vidutiniu fizinė veikla.

Tiesą sakant, niekas negali mums pasakyti, kas yra absoliuti tobula mityba, nes tai labai priklauso nuo mūsų unikali kūno chemija:

  • kai kurie žmonės turi didesnį cholesterolio kiekį, kiti – mažesnį
  • kai kurių žmonių kraujospūdis yra didesnis, kitų – žemesnis
  • vieni žmonės turi jautrumą grūdams, kiti klesti grūdams
  • vieni žmonės yra jautrūs mėsai, kiti klesti mėsai
  • daug žmonių bando sulieknėti, tačiau kai kurie žmonės – priaugti svorio

Kiekvienas žmogus turi nuspręsti, kokio tipo dienos maisto režimas padės jam sumažinti uždegimą klestėti ir mėgautis puikia sveikata.

Mitybos ekspertas Davidas Rainoshekas tvirtina, kad kiekvienas iš mūsų yra a mitybos kelionė ir įvairiais gyvenimo laikotarpiais atsiduriame skirtingose ​​dietos spektro vietose.

Šiuolaikiniam vakariečiui siūlomas visas virtuvės spektras.

Tiesą sakant, dabar yra daugiau maisto pasirinkimo galimybių, nei kada nors anksčiau.

Nors malonu turėti įvairovės, tačiau daugybė maisto pasirinkimų taip pat gali sukelti painiavos.

… kad ir kur nutiktume dietos spektrą, viskas gerai, jei suprantame, kad keliaujame ir kad toliau link sveikatos ir gyvybingumas “

Rainošekas paaiškina, kad drąsus kelionė dietos spektru iš tikrųjų yra šių dienų herojaus kelionė.

Šiuo metu kai kurie mitybos ekspertai atsižvelgia į geriausius aspektus ir ketinimus iš paleo, keto ir žalio maisto veganų dietų – ir derinant juos.

Prisegti šį straipsnį pažvelk vėliau:

protėvių dietos besilaikantis žmogus atsipalaiduoja parke

Kodėl aš valgau tiek daug netinkamo maisto? (3 priežastys, kodėl mes persivalgome)

Yra daugybė priežasčių, dėl kurių šiandien valgome tiek daug netinkamo maisto. Čia yra trys iš pagrindinių.

1. Mes renkamės maisto produktus, kurie sukelia priklausomybę

Perdirbti maisto produktai (ir daugelis gėrimų) pagal įprastą šiuolaikinę dietą yra sukelia priklausomybę.

Cukrus, druska, kvapiosios medžiagos, trans-riebalai – nuo vaikystės, mūsų skonio gomurys buvo treniruotas mėgautis tekstūromis ir skoniais, kurie dažniausiai yra nenatūralūs (tai reiškia, kad jų nėra tokiose konkrečiose koncentracijose gamtos pasaulyje).

Daugumoje užkandžių yra daug paprastųjų angliavandenių, kurie kai kuriems žmonėms gali sukelti labai didelę priklausomybę.

Paprasti angliavandeniai suteikia energijos, kurios nėra palaikantis, todėl jūs turite nuolat gauti „pataisą“, kad galėtumėte mėgautis „buzz“.

Laimei, yra ir skanių meniu elementų, kuriuose yra kompleksas angliavandenių, kurie palaikys jūsų energiją nesukurdami tiek cukraus kiekio kraujyje.

2. Mes pasirenkame maisto produktus, kurie padeda mums užmigti

Kai pagaliau nustoji valgyti užkandžiai, jums lieka šiltas, mieguistas jausmas, kuris naktį gali padėti užmigti.

Tačiau, nors šie maisto produktai jums gali padėti kristi miega, jie nepadeda jums praleisti visą naktį kokybė miegoti, nes jūsų kūnas turi praleisti savo brangų miego laiką bandydamas suvirškinti purvą ir sukurti riebalų ląsteles saugojimui galėjo būti susikaupusiam vietoj to apie gijimą ir ląstelių atstatymą.

Laimei, yra ir maisto produktų, kurie mums padeda geriau miegok and yra naudingi mūsų kūnams.

3. Mes renkamės maisto produktus, kurie mus priderina

Mes dažnai darome saldžius užkandžius gydyti kasdienius jausmus žemo lygio nerimo.

Dėl daugelio saldžių maisto produktų mūsų smegenys nustoja mąstyti tiek, kiek esame pakliuvę į tam tikrą atsipalaidavusią stuporą.

Laimei, turime daug kitų maisto produktų, skirtų kasdieniam nerimui valdyti, kuris yra daug sveikesnis. Žalieji kokteiliai, pavyzdžiui – kai švieži ir tinkamai pagaminti – gali padėti žmogaus kūnui išlikti lieknam ir stipriam. Žalieji kokteiliai kelia energiją, atpalaiduoja centrinę nervų sistemą ir patenkina malonaus skonio ir tekstūros skonio receptorius.

Pradėtas naujas kursas!

Sidabras ir stiprus: pratimai po 50 metų dabar yra. Pagerės jūsų laikysena. Jūsų energijos lygis pakils. Jūs tapsite stipresnis ir lankstesnis. Ir jūs neabejotinai sumažinsite pilvo riebalus.

  • Norite kurso dabar? Paspauskite čia.
  • Pirmiausia reikia daugiau informacijos? Paspauskite čia.
  • „Kaip aš galiu valgyti geriau?“

    Kadangi šių trijų dietų – paleo, keto ir žalio maisto veganų – pagrindinis tikslas yra ne svorio metimas, o geresnė sveikata ir ilgaamžiškumas, Turiu daug fitneso draugų, besilaikančių šių dietų, ir matau, kad kiekvienas iš jų turi privalumų.

    Žmogus parduotuvėse, norėdamas valgyti priešuždegiminę protėvių dietą.
    Daugelis žmonių praneša apie teigiamus protėvių dietos rezultatus.

    Žalias maistas veganas yra naudingas ne tik protėvių dietą laikančiam asmeniui – jis pabrėžia ekologišką, nevirtą maistą, bet ir planetai.

    Kita vertus, „Paleo“ yra puikus savo paprastumu ir sportininkųatrodo, kad tai labai gerai sekasi.

    Keto puikiai tinka odai ir plaukams, o laikui bėgant keto programa padeda organizmui sukurti savo vidinę mechanizmą, kad vėl būtų galima naudoti ketonus, o ne tik cukraus kiekį kraujyje.

    Aš laikiausi protėvių dietos, kuri yra visų trijų derinys. Aš pralošiau 15 svarų kūno riebalų ant jo. Mano raumenų tonusas taip pat žymiai pagerėjo.

    Mano protėvių dietos valgymo režimas

    Štai mano dabartinė dienos mityba:

    • Aš kasdien turiu žalių kokteilių (kurių ingredientai yra visiškai žali ir veganiški) ir milžiniškų „super salotų“.
    • Nes mano treniruotės gali būti ypač intensyvus, Aš taip pat turiu po 1 mažą ir vidutinę gyvūninių baltymų porciją kiekvieną dieną, dažniausiai naktį – kalakutus, ganomus kiaušinius ar žolėmis šeriamus bizonus.
    • Valgau didesnį nei vidutinis kiekį sveikų riebalų – įskaitant kokosų sviestą, MCT aliejų, alyvuogių aliejų, avokadus ir migdolus. Tai dažnai mane veda į žemo lygio ketozę.

    1 PATARIMAS: Asmeniškai radau, kad jei eisiu valgyti mažiau angliavandenių, todėl turiu padidinti mano suvartotų sveikų riebalų. Priešingu atveju mano fizinė energija tampa maža, o smegenų chemija tampa niūri.

    2 PATARIMAS: Jei sumažinsite angliavandenių kiekį ir padidinsite riebalų kiekį, jūsų kūnui (atsižvelgiant į jūsų amžių ir genetiką) gali prireikti šiek tiek laiko, kad jis taptų pritaikytas keto …

    Parašykite komentarą