Trumpas Keto dietos vadovas

Kiekvienas žmogus turi savo mitybos tipą, tačiau dauguma žmonių nesupranta, kad visiškai atimti save nuo beveik visų maisto produktų nėra mityba. Šį mitą, iškaltą kai kurių žmonių galvose, reikia pašalinti. Dieta iš tikrųjų yra susijusi su tuo, kaip valgote. Dietos tikslas yra surasti tą tobulą maistinių medžiagų santykį, kuris palaiko jus sveiką ir tinkamą.

Taigi, kokia tiksliai yra keto mityba? Na, tai yra mityba, kuri iš esmės reikalauja, kad maiste būtų daugiau riebalų. Bet kad tai būtų veiksminga, turite kartu sumažinti angliavandenių kiekį maiste. Paprasčiau tariant, tai reiškia dietą, kurioje yra daugiau riebalų ir mažiau angliavandenių.

Biologiškai, kai jūsų kūnui trūksta gliukozės ar angliavandenių energijai generuoti, jis pereis prie kito efektyvaus energijos šaltinio organizme – riebalų. Taigi, kai kūnas degina riebalus jūsų kūne dėl energijos, jūs savo ruožtu numetate svorio. Iš esmės taip veikia mityba.

Populiarėjant keto mitybai, gaminami papildai, tokie kaip „FitClub Keto Platinum“. Priklausomai nuo to, ko norite pasiekti sveiko ir tinkamo gyvenimo procese, galite įsigyti įvairių keto maisto papildų. Tačiau reikia būti atsargiems renkantis priedą.

Keto tipai Diets

Keto dietos pasirinkimas priklauso nuo to, ko norite pasiekti, taip pat nuo to, kiek kasdien mankštinatės ir užsiimate. Yra keturi skirtingi keto dietų tipai. Eikime per juos:

Standartinė ketogeninė mityba

Tai yra greitas būdas numesti svorį tiems, kurie nedaro daug veiklos, pavyzdžiui, plaukioja, važiuoja dviračiu ar net vaikšto. Laikydamiesi šios dietos, vartosite labai mažai angliavandenių, išlaikysite vidutinį baltymų kiekį ir padidinsite vartojamų riebalų kiekį. Kasdien suvartojamų angliavandenių kiekis neturėtų viršyti 50 gramų.

Ciklinė ketogeninė mityba

Ši mityba idealiai tinka sportininkams ir kultūristams. Cikliška, nes pavadinimas aiškiai nurodo, kad tai periodinė mityba, bet mūsų atveju – dienomis. Dietos turite vartoti keletą nurodytų savaitės dienų, o kitomis dienomis tiesiog tęskite įprastą maistą. Sportininkų aktyvumas paprastai būna aukštas, todėl tam tikromis dienomis reikės vartoti daug angliavandenių

Tikslinė ketogeninė mityba

Tai reiškia, kad prieš treniruotes reikia vartoti angliavandenius, o kitu metu palaikyti keto dietą. Tai gali užtrukti 30 minučių prieš treniruotę. Jis skirtas tiems, kurie atlieka energingus pratimus. Jų suvartoti angliavandeniai bus naudojami energijai generuoti tik atliekant šiuos pratimus.

Keto mityba su dideliu baltymų kiekiu

Laikydamiesi šios dietos, padidinsite tik baltymų kiekį, kurį vartosite, todėl vadinate daug baltymų turinčią keto dietą. Angliavandenių kiekis vis dėlto išlieka pastovus kaip standartas. Baltymų kiekis padidėja nuo įprasto 20% standartinio iki 35%, o riebalų suvartojimas sumažėja nuo 75% standartinio iki 60%.

Geriausi Keto papildai Ckapos From

„FitClub“ Keto platina

Apibrėždami ketozę, mes pamiršome paminėti svarbią smulkmeną, ty organizmui reikia savaičių, kol gaminamas beta-hidroksibutiratas „FitClub Keto Platinum“ketozės metu. BHB gamyba yra pati ketozės esmė, o norint ją normaliai pagaminti, reikia savaičių. „FitClub Keto Platinum“ pagreitina gamybos procesą, nes turi formulę, kuri aktyvina ketozę. Geriausia tai, kad „FitClub Keto“ papildai yra natūralūs. Aktyvinant ketozę, svorio netekimas tampa greitesnis procesas, o papildai, tokie kaip „FitClub Keto Platinum“, dar greičiau suaktyvina ketozę jūsų kūne. Norėdami gauti kuo greitesnius svorio metimo rezultatus, išbandykite egzogeninį ketozės priedą, pvz., „FitClub Keto Platinum“.

„Nutri Gold 7-Keto“

Tai padeda padidinti jūsų kūno imunitetą ir taip pat sumažinti svorį per jo DHEA komponentus.

Tobulas Keto

Tai yra ekologiškas ir prieinamas priedas, kurį pagamino profesionalas dr. Anthony Gustinas, ir jis taip pat gali būti naudojamas su pienu ir šokoladu.

Ženklas „Keto Prime“

Tai padeda jūsų smegenims geriau veikti, sumažina nuovargį ir padidina jūsų energiją, naudodama aliejaus sudėtines dalis.

Keto pajėgos

Skirtingai nuo daugelio papildų, šis yra brangus. Tačiau jis veikia efektyviai – reikia tik 3 puodelių, kad išlaikytumėte formą.

Side Effektai Aplūkdamas K.eto Diet

  • Toliau pateikiami keli įprasti keto dietos šalutiniai poveikiai
  • Galite jaustis šiek tiek neaktyvus ir neenergiškas
  • Jums gali pasireikšti vidurių užkietėjimas
  • Kartkartėmis jausitės kiek ištroškę

Beje, geras egzogeninis ketogeninis priedas, pavyzdžiui, „FitClub Keto Platinum“, gali ne tik pradėti jūsų ketozę, bet ir padėti palengvinti bet kokį šalutinį poveikį, kai jūsų kūnas prisitaiko prie ketozės būsenos.

Ingridientai Fnegarsus a Good K.eto Spapildyti

  • Magnis, kalis ir natris
  • Vidutinės grandinės trigliceridai (MCT aliejus)
  • Omega-3 riebalų rūgštys
  • Vitaminas D
  • Kreatino monohidratas
  • Beta-hidroksi-beta-metilbutiratas (HMB)
  • Chromas

Apačia Line

Pateikėme jums išsamų pirkimo vadovą ir informaciją apie keto dietą ir jos papildus. Dabar jūs turite išanalizuoti ir atidžiai pasirinkti tą, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius.

Parašykite komentarą