Keto dietos privalumai moterims

Iki













2018 m. Gruodžio 7 d

5 „Keto“ dietos privalumai moterims #keto #ketoforwomen #ketobenefits #ketobenefitsforwomen #ketogenicwomen

Laikytis keto dietos yra ne tik puikus būdas sulieknėti, bet ir moterims suteikti daug specifinių privalumų, kuriuos tikrai įsimylėsite. Keto mityba suteikia galimybę padidinti bendrą energijos lygį, jaustis geriau ir susitvarkyti. Visa tai neaukojant daugelio jums labiausiai patinkančių maisto produktų. Vis dar ant tvoros apie keto dietą? Apsvarstykite, ar dėl šių privalumų bus verta praleisti laiką.

Nauda Nr. 1: Keto mityba pašalina cukraus kiekio kraujyje padidėjimą ir sumažėjimą

Kai vartojate angliavandenius, jūsų organizmui reikia daugiau insulino, kad šie angliavandeniai būtų perdirbami. Kūno reakcija į saldžius angliavandenius yra ne tik atsakas į saldžius skanėstus. Paprastiems maisto produktams, pavyzdžiui, bananams, obuoliams, duonai ir net paprastajai saldžiai bulvėms, taip pat reikia padidinti insulino gamybą. Laikui bėgant, ypač jei jūsų dietoje yra didelis angliavandenių kiekis, galite tapti atsparūs insulinui, o tai apsunkina cukraus kiekio kraujyje valdymą. Kita vertus, turint omenyje keto, jūsų cukraus kiekis kraujyje bus labiau subalansuotas – todėl jūs patirsite daugybę pagrindinių privalumų, dėl kurių ši mityba tampa visiškai įspūdinga.

Sumažinsite uždegimą visame kūne. Tai yra vienas iš dalykų, kurie sukelia greitą svorio kritimą, kai pirmą kartą pereinate į ketozę, tačiau svorio metimas nėra vienintelė nauda! Esant mažesniam uždegimo lygiui, turėsite mažiau skausmo, mažiau virškinimo problemų ir apskritai jausitės geriau nei prieš kelias dienas.

Maisto netrokšite taip, kaip anksčiau. Padidėjęs ir sumažėjęs cukraus kiekis kraujyje gali palikti jūsų mėgstamą saldų patiekalą blogiausiais įmanomais momentais. Laimei, kai tau yra ketozė, šie potraukiai sumažėja. Vietoj to jūsų potraukis natūraliai taps nuosaikesnis. Todėl jūsų kūnas turi daugiau to, ko jam iš tikrųjų reikia, kad išliktų sveikesnis.

Nesigersite kaip anksčiau. Būkime sąžiningi: kai bandėme laikytis dietos, visi nesėkmingai patyrėme kerštą, nes dienos pabaigoje bent kartą vykome į besaikį seansą. Vietoj to, kad pasiektumėte rezultatų, kurių tikėjotės, galų gale pasijutote išpūstas, nejaukus ir nusivylęs savimi – bet tai ne jūsų kaltė! Šie persivalgymo priepuoliai paprastai yra svyruojančio cukraus kiekio kraujyje rezultatas.

Jūs galėsite lengvai mesti svorį. Kai nesusiduriate su dideliu potraukiu ir kovojate dėl padidėjusio ir sumažėjusio cukraus kiekio kraujyje, jūsų kūnas yra svarbiausia vieta, kur numesti svorį. Negana to, greitai sužinosite, kad jums nereikia dėti tiek pastangų, kiek dėjote ankstesnėms dietoms. Nebūsite alkani visą laiką ir galėsite mėgautis daugeliu maisto produktų, kurie, jūsų manymu, anksčiau buvo ribojami, kai bandėte laikytis dietos. Tai pergalė!

Nauda Nr. 2: Keto mityba subalansuoja hormonus geresniam seksui ir vaisingumui

Ar žinojote, kad nevalgius pakankamai riebalų, moterys iš tikrųjų gali sukelti nevaisingumą? Cholesterolis sukuria visus jūsų hormonus. Valgydami tinkamą maistą, galėsite gaminti tinkamus hormonus, kurie padės jums būti sveikesniems – ir tai ne tik atkuria jūsų vaisingumą. Tai taip pat gali paskatinti geresnį seksą.

Valgydami nesveikus riebalus, padidėja PMS problemos ir susirūpinimas menopauzės metu. Kita vertus, valgydami sveikus riebalus, tokius, kokiais mėgaujatės laikydamiesi keto dietos, galėsite mėgautis lengvesniais laikotarpiais, turėdami mažiau simptomų. Todėl būsite laimingesni ir jausitės sveikesni net ir mėnesinėmis. Jei išgyvenate menopauzę, pastebėsite, kad laikantis keto dietos galima sumažinti menopauzės simptomus – nuo karščio bangos iki dirglumo.

Jūsų hormonai bus labiau subalansuoti. Turėsite geresnį seksą, mėgausitės padidėjusia energija ir veržlumu ir pastebėsite, kad esate geresnėje padėtyje mėgautis laiku su savo partneriu.

Sumažinsite mėnesinių problemas. Ar turite PCOS? Amenorėja? Nuo nereguliarių laikotarpių iki laikotarpių, kurių visai nėra, keto mityba gali padėti išspręsti daugelį problemų, su kuriomis susiduriate kiekvieną mėnesį, sumažindami simptomus ir padėdami subalansuoti vaisingumą. Kaip aptarta ankstesniame straipsnyje, laikydamiesi keto dietos, galite lengviau pastoti, likti nėščia ir gaminti reikiamą pieno kiekį žindymo metu – visa tai verti pastangų.

3 nauda: Keto mityba padeda optimizuoti smegenų funkciją

Niekam nepatinka tas neryškus, ūkanotas jausmas, tarsi jūs stengiatės tik galvoti. Pasirinkę keto dietą, sužinosite, kad smegenų rūkas yra praeities dalykas ir galėsite veikti sveikiau, optimaliau. Apsvarstykite:

Smegenys yra pagamintos iš cholesterolio ir riebalų. Tai reiškia, kad smegenims reikia sveikų riebalų, kad jos galėtų veikti maksimaliai efektyviai – be jų galite greitai pastebėti neigiamą poveikį.

Riebalų vartojimas padeda sumažinti depresijos simptomus arba užkirsti jiems kelią. Depresija iš tikrųjų gali būti įprastas šalutinis poveikis moterims, kurios laikosi mažai riebalų turinčios dietos, o mityba, kurioje yra daug sveikų riebalų, gali jaustis laimingesnė, sveikesnė ir geriau pasirengusi susidoroti su viskuo, kas jūsų lėkštėje yra tą dieną. Gerojo cholesterolio kiekio padidėjimas reiškia padidėjusią hormonų, reguliuojančių jūsų nuotaiką, gamybą, todėl esate laimingesnis.

Galėsite mąstyti greičiau. Laikydamiesi dietos, kurioje yra daug sveikų riebalų, galėsite galvoti ant kojų ir susitvarkyti su bet kokiais iššūkiais, kurie jums iškyla per dieną. Šis varginantis smegenų rūkas išnyks, todėl jausitės kur kas geriau pasirengę, kad ir ką turėtumėte. Dar geriau, jūs turėsite idealią galimybę suspėti su visais aplinkiniais – ir netgi daugeliu atvejų juos pergalvoti.

Nauda Nr. 4: Keto mityba suteikia daugiau maistinių medžiagų, kad pagerėtų bendra sveikata

Ar jūs nuolat sergate – dažnai dėl to, kas, jūsų manymu, yra be jokios priežasties? Ar jūsų imuninė sistema juokinga? Jei jums atsibodo nešiotis audinių dėžę ar bėgti nuo žmonių, kurie rodo net menkiausius ligos požymius, keto mityba gali padėti pagerinti jūsų imuninę sistemą ir tapti sveikesne. Yra daugybė keto dietos privalumų, kurie gali padėti pagerinti jūsų sveikatą, įskaitant:

Daugelis vitaminų tirpsta riebaluose ir geriau pasisavinami valgant daug riebalų turinčią dietą. Be šių gyvybiškai svarbių riebalų, vitaminų galite vartoti viską, ko tik norite, tačiau jie nebūtinai pateks į jūsų kūną, kur jie gali pasiūlyti jums reikalingą naudą. Laikydamiesi riebios dietos, jie geriau įsisavina, todėl galite patirti visus šiuos svarbius privalumus.

Jūsų žarnynas gali padaryti pertrauką. Jūs nevalgysite tiek daug, todėl jūsų kūnas neturės tiek daug apdoroti. Dėl to jūsų žarnynas gaus galimybę išgydyti save. Tai sumažina vidurių pūtimo simptomus ir diskomfortą žarnyne.

Kai tapsite sveikesni, galėsite lengviau sulieknėti. Riebalų deginimo potencialas didėja, kai jūsų sveikata gerėja, todėl jūs galite geriau nusileisti svarams.

Galėsite praleisti ilgesnį laiko tarpą be valgyti. Dietos, turinčios daug riebalų, reiškia, kad ilgiau jausitės sotūs, o tai sumažins užkandžių skaičių per dieną. Taip pat sužinosite, kad ilgesnis valgymo laikas padeda sumažinti uždegimą.

5 pranašumas: Geriau susisiekite su savo kūnu, kad galėtumėte džiaugtis visą gyvenimą

Kai galėsite patirti kitus keturis pagrindinius pranašumus, galėsite geriau susisiekti su savo kūnu, o tai gali padėti pasiekti sveikatingumo visą gyvenimą. Svarbu palaikyti ryšį su savo kūnu! Tai suteikia jums daug kritinių privalumų.

Jūs žinote, kas jums tinka ir kas netinka. Kai esate prisijungę prie savo kūno, geriau įsivaizduojate, kas jums tikrai tinka, padedant jums pasiekti norimų rezultatų ir sumažinti nereikalingus simptomus. Tai leidžia parengti geresnį dietos, mankštos ir bendro sveikatingumo planą.

Išlipate iš dietinių kalnelių. Vietoj to, kad numestumėte svorio trumpam laikui, kad apsisuktumėte ir vėl priaugtumėte svorio, galėsite pradėti naują gyvenimo būdą, kuris padės pasiekti ilgalaikius tikslus.

Jausitės taip, lyg būtumėte tos pačios komandos dalis su savo kūnu. Užuot jausdami, kad jūsų kūnas yra priešas ir jūs turite su juo kovoti, kad pasiektumėte savo tikslus, galėsite patekti į tą patį puslapį ir dirbti su savo kūnu taip, kad padėtų jums pasiekti savo fitneso ir sveikatingumo tikslų. Jūs geriau pajusite dalykus ir būsite geresnėje padėtyje, kad galėtumėte mėgautis gyvenimu savo sąlygomis – nekovodami su savo kūnu!

Kaip moteris, keto mityba yra vienas iš efektyviausių dalykų, kuriuos galite padaryti sau. Kai jūsų kūnas serga ketoze, galėsite pasiekti savo tikslus – ne tik dėl svorio metimo, bet ir daugelyje savo gyvenimo sričių. Jei stengiatės numesti svorį, kovojate su smegenų rūku ar tiesiog norite nebesijausti niekingai, apsvarstykite, kaip keto mityba gali pakeisti jūsų gyvenimą į gerąją pusę.

Patiko šis „Keto“ turinys? Dalinkis „Pinterest“!

5 „Keto“ dietos privalumai moterims #keto #ketoforwomen #ketobenefits #ketobenefitsforwomen #ketogenicwomen

Šis įrašas buvo pažymėtas: valgyti daug riebalų, valgyti keto, valgyti mažai angliavandenių turinčius, prisitaikiusius riebalus, sveikatą, daug riebalų, holistinę mitybą, kaip valgyti keto, keto, keto pagrindai, keto mityba, keto moterims, keto gyvenimas, ketogeninis , ketogeninė mityba, ketogeninė moterims, ketozė, mažai angliavandenių turintis, kas yra keto

Parašykite komentarą