Kaip keto dieta gali sugadinti jūsų sveikatą ir hormonus

Keto mityba yra labai populiari mados mityba, pagrįsta būsena, vadinama ketoze, kuri paprastai yra bado būsena.

Keto mityba imituoja badą, nes didžioji kalorijų dalis gaunama iš makroelementų riebalų ir labai mažai angliavandenių.

Jūsų kūnas neturi pakankamai cukraus, kad galėtų pats save valdyti, o riebalus paverčia ketonais, kurie maitina jūsų kūną, išskyrus jūsų smegenis.

Taip yra todėl, kad jūsų smegenys vis tiek turi turėti tam tikrą kiekį cukraus gliukozės (angliavandenių), kad galėtų save valdyti ir kurį iš riebalų arba baltymų turi paversti cukrumi (angliavandeniais).

Apie priežastis nedaryti keto dietos kalbu šiame vaizdo įraše:

Laikydamiesi keto dietos, laikomės dietos, kurią sudaro 70–80% dienos kalorijų, gaunamų iš riebalų, maždaug 5% – iš angliavandenių, o likusi dalis – iš baltymų. Turėkite omenyje, kad SAD dietoje yra apie 35% riebalų, todėl galite pamatyti, kad keto mityba yra labai riebi mityba.

Dabar pereikime keletą labai paplitusių mitų apie keto dietą ir priežastis, kodėl daugelis žmonių iš tikrųjų bando laikytis šio valgymo būdo.

1šv mitas yra tas, kad hormonas insulinas yra jūsų riebalų kaupimo hormonas ir norite jo išlaikyti kuo mažiau.

Na, pagrindinė insulino funkcija yra ne riebalų kaupimas, o cukraus gliukozės įsisavinimas į organizmo ląsteles, kuris bus naudojamas kaip kuras.

Taigi pagrindinis insulino vaidmuo yra gliukozės kontrolė, o ne riebalų kaupimas.

Sveika, mažai riebalų turinti mityba, kurioje yra daug sveikų viso maisto angliavandenių, neigiamai nepaveiks cukraus kiekio kraujyje ir nesukels per daug insulino.

Peržiūrėkite Judy istoriją ir tai, kaip ji pakeitė atsparumą insulinui po 2 tipo bengės tipo bengo. Po kelių savaičių dietos, kurioje buvo daug angliavandenių, ji sumažino cukraus kiekį kraujyje nuo 160 iki 99. Paspauskite čia.

Kitas klaidingas supratimas yra tas, kad angliavandeniai nėra esminė maistinė medžiaga.

Na, šis teiginys yra techniškai teisingas ta prasme, kad jūsų kūnas gali išgyventi be angliavandenių.

Tuomet kyla klausimas: ar tai sveika jūsų kūnui? Visiškai ne.

Ar galime rasti tam tikrų pasaulio kultūrų tai įrodyti?

Taip! Inuitai.

Jie gyvena laikydamiesi daug riebalų turinčios dietos, kenčia nuo sunkios osteoporozės ir aterosklerozės, labai praranda kaulus, parazitai ir jų gyvenimo trukmė yra daug mažesnė. (1)

Kaip keto mityba gali sugadinti jūsų sveikatą ir hormonus

Daugelis žmonių, besilaikančių keto dietos, gali visiškai nežinoti, kad vartojant keto dietą yra daug neigiamų padarinių sveikatai.

Tik keletas šių neigiamų padarinių yra: (2, 3)

  • Inkstų akmenys
  • Hipoglikemija
  • Sutrikusi nuotaika ir susikaupimas
  • Blogas vaikų augimas
  • Maistinių medžiagų trūkumas (dėl gydytojo prižiūrimų keto dietų)
  • Skeleto lūžis
  • Osteopenija / osteoporozė
  • Kardiomiopatija
  • Širdies aritmija
  • Perėjimas prie labai didelio cholesterolio ir trigliceridų kiekio kraujyje
  • Viduriavimas, vėmimas, pykinimas
  • Vidurių užkietėjimas
  • Mirtis
  • Ir dar …

Yra gerai dokumentuotas pranešimas apie vaiko mirtį dėl ūmaus pankreatito, kurį sukelia valgant ketogeninę dietą. (4)

Vieno tyrimo metu jie netgi nustatė, kad 15% vaikų, besilaikančių ketogeninės dietos, išsiplėtė širdis. (5)

Vienas vaikas buvo toks blogas, kad turėjo jį atsisakyti dietos, o po to jis atsigavo.

Apie visa tai kalbu savo vaizdo įraše.

Taigi užuot kaupę riebalus dietoje ir didindami rimtų sveikatos problemų riziką, verčiau rinkitės sveiką maistą, kuriame yra daug angliavandenių turinčio, sveiko maisto, kuriame yra mažai riebalų, ir pradėkite mesti tą antsvorį ir įgykite visų nuostabių privalumų. valgydami mažai angliavandenių turinčią mažai riebalų turinčią dietą, kurią daugelis mūsų klientų patiria kiekvieną dieną ir pakeičia tiek daug savo sveikatos problemų.

Pasiruošę dideliam jūsų sveikatos šuoliui?

Džiaugiamės galėdami pakviesti jus į mus NEMOKAMA internetinė meistriškumo klasė.

Mokymų metu mes jus apžiūrėsime 5 žingsniai, kuriuos naudoja mūsų klientai, norėdami įveikti esamas sveikatos sąlygas ir numesti 10–50 svarų papildomo svorio … niekada neribodami angliavandenių ir cukraus.

Nepraleiskite, pretenduokite į savo vietą čia!

PS Jei norite, kad padėtume jums pakeisti 2 tipo cukrinį diabetą, atsisakyti vaistų, sumažinti cholesterolio kiekį, aukštą kraujospūdį ir natūraliai atsikratyti svorio – suplanuokite nemokamą sveikatos atradimo skambutį dabar paspausdami čia.

Šaltiniai:
  1. https://www.drmcdougall.com/misc/2015nl/apr/eskimos.htm
  2. Kang HC, Chungas DE, Kim DW, Kim HD. Ankstyvos ir vėlyvos pradžios ketogeninės dietos komplikacijos gydant sunkią epilepsiją. Epilepsija. 2004 rugsėjo 1; 45 (9): 1116–23.
  3. Suo C, Liao J, Lu X, Fang K, Hu Y, Chen L ir kt. Kinijos vaikų ketogeninės dietos veiksmingumas ir saugumas. Priepuolis – Eur J epilepsija. 2013 m. Balandžio 1 d .; 22 (3): 174–8.
  4. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19027591
  5. http://n.neurology.org/content/54/12/2328
  6. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11575609

Norite subalansuoti savo hormonus, pakeisti savo sveikatos iššūkius ir natūraliai numesti svorį? Prisijunkite prie nemokamos internetinės meistriškumo klasės ir sužinokite 5 žingsnius, kuriuos mūsų klientai kuria savo svajonių sveikatai, kūnui ir gyvenimui …

Parašykite komentarą