protarpinis badavimas

Pastaruoju metu labai išpopuliarėjo protarpinis badavimas, kai badavimo ir valgymo laikotarpiai keičiasi cikliškai. Jis ne tik tapo „madingiausiu“ 2019 m. svorio metimo paieškos terminu, bet ir buvo plačiai aprašytas apžvalginiame straipsnyje žurnale „The New England Journal of Medicine“. Tinkamai atliekamas protarpinis badavimas gali suteikti didelę naudą sveikatai, įskaitant svorio mažinimą, 2 tipo diabeto atstatymą ir … Skaityti toliau

Kokia dieta tinkama jūsų kūno tipui

Jei aplink kūną atsirado riebalų perteklius ir jaučiate, kad jūsų kraujospūdis visada aukštas, laikas įvertinti savo kasdienę mitybą. Ar esate girdėję apie kūno tipo dietas? Remiantis šia mitybos programa, kiekvienas žmogus turi unikalią kūno formą. Kai kurie asmenys turi papildomų riebalų aplink klubus, o kiti – riebų pilvą. O dėl hormonų disbalanso yra kūnų, kurie … Skaityti toliau

Vaisių dietos nauda prieš pavojus

Ar jūs kada nors skaitėte apie Steve Jobs dietą? Na, atrodo, kad tai gana dažnai keitėsi, tačiau kurį laiką jis laikėsi vaisių dietos. Kitu metu jis dar labiau apribojo savo mitybą tik vienu ar dviem vaisiais ar daržovėmis. (1) Ruošdamasis vaidinti poną Jobsą dar 2013 m., Aktorius Ashtonas Kutcheris iš tikrųjų įsitraukė į kino vaidmenį … Skaityti toliau

Zonos dieta: maitinimo planai, nauda, ​​rizika ir apžvalgos

Iš pradžių sukurta siekiant kontroliuoti uždegimą, pakeičiant valgymo planą, Zonos dieta yra populiari mados dieta, teigianti, kad ji padeda sulėtinti senėjimą, pakeisti ligas ir paskatinti riebalų deginimą. Kaip ir panašūs svorio metimo režimai, tai apima makroelementų sudėties keitimą ir pirmenybę teikiant maistingiems, minimaliai apdorotiems ingredientams, tokiems kaip vaisiai, daržovės, liesi baltymai ir sveiki riebalai. Pasak … Skaityti toliau

Dietų mažinimas: kaip sėkmingai numesti riebalus!

Naujiems metams atėjus, daugelis žmonių ketina prarasti visus riebalų perteklius, susikaupusius per metus ar per atostogų sezoną. Geriausias būdas tai padaryti yra derinti geros kokybės treniruotes kartu su tinkamai suplanuota dieta. Jūs tikriausiai girdėjote posakį: „Abs yra gaminami virtuvėje“, ir tai negalėjo būti teisingesnė. Nepriklausomai nuo to, kokio tipo treniruotes atliekate, jei jūsų mityba neatitinka … Skaityti toliau

Ką kiekvienas vertintojas turi žinoti apie vertikalią dietą

Yra gausybė dietų, kurių kiekviena turi savo unikalų sąrašą, ko ir ko negalima valgyti. Ir daugeliu atvejų, pripažinkime, „kas ne“ gali atrodyti daug didesnis. Dėl to aukšto lygio jėgos sportininkai gali patekti į keblumą: kaip jie teikia pirmenybę visaverčiam maistui, vis tiek valgydami tiek, kad patenkintų didelio intensyvumo treniruočių ir varžybų reikalavimus? Stanas „Baltasis raganosis“ … Skaityti toliau

Didelis ir stiprus laikantis veganiškos dietos

Laikydamiesi vegetariškos dietos, negalite būti dideli ir stiprūs! Aš tai visą laiką girdėjau iš savo mėsą valgančių draugų. Sakau, įpratęs, nes niekada nebegirdžiu žmonių, kurie mane pažįsta, arba iš žmonių, mačiusių mano nuotraukų mano svetainėje. Taip, mano draugai, iš tikrųjų galite tapti didesni ir stipresni laikydamiesi vegetariškos dietos. Tai galite padaryti net laikydamiesi veganiškos dietos … Skaityti toliau

Kas yra tinkama mityba prieš treniruotę, jos metu ir po jos?

Pakalbėkime apie valgymą. Mityba yra tokia pat svarbi, kaip ir kėlimas, norint pagerinti fizinę būklę, gerai atrodyti ir įgyti jėgų. Kai jiedu eina koja kojon, įmanomi nuostabūs dalykai. Jūs jau žinote, jei suvalgote per mažai kalorijų, baduosite be raumenų ir jausitės siaubingai. Jei suvalgysite per daug, priaugsite papildomų kūno riebalų. Bet istorija tuo nesibaigia. Nors … Skaityti toliau

8 pagrindiniai raumenis stiprinantys dietos pagrindai

Kai reikia pakuoti svarus gryno, netrikdomo raumens, dieta yra svarbiausia jūsų bendros kultūrizmo programos dalis. Jūs galite treniruotis viską, ko norite, tačiau jei jūsų mityba netikslinga, jūs niekada nepasieksite savo svajonių. Kūnas labai priklauso nuo maistinių medžiagų, esančių iš jūsų vartojamų maisto produktų ir papildų, kad padėtų sukurti aplinką, palankią dideliems laimėjimams. Nors pasirinkimų yra … Skaityti toliau

Maisto pagrindai 101: dietos perdarymas

Dirbant ir keičiant kūną, dažniausiai nepaisoma dietos. Be abejo, sunkus darbas leis šiek tiek pakeisti jūsų kūno būklę, tačiau tikroji užduotis yra pamaitinti savo kūną būtiniausiais dalykais, reikalingais norint priaugti liesos raumenų masės, sumažinti kūno riebalų kiekį ir išlaikyti energijos lygį šiai papildomai veiklai. Dabar aš nekalbu apie dietą, kurią jūs gaunate iš skardinės ar … Skaityti toliau