Dietos valgiaraštis nemokamai

Geriausias dietos valgiaraštis nemokamai

Tiesa yra ta, kad nėra vieno maisto produkto, kuris leistų arba neleistų pasiekti jūsų svorio metimo tikslų, taip pat nėra vienos rūšies svorio metimo dietos, kurios turėtume laikytis visi. Vis dėlto, jei sugalvosite, kaip į savo požiūrį įtraukti tam tikrą mitybos pusiausvyrą šis dietos valgiaraštis nemokamai, tai gali padėti palengvinti šį procesą ir ilgainiui pagerinti jūsų sveikatą.

Geriausi maisto produktai lieknėjant yra tokie, kuriuose yra daug maistinių medžiagų ir mažai kalorijų – tai padeda palaikyti gerą sveikatą ir laikytis kalorijų limito. Kiti puikūs maisto produktai – tai produktai, kurie padeda sumažinti alkį ar potraukį, todėl padeda išlaikyti norimą svorį. Tarp tokių maisto produktų yra daug širdžiai sveikų riebalų, baltymų ir skaidulinių medžiagų, taip pat tokių, kuriuose iš esmės nėra kalorijų!

Štai jūsų dietos valgiaraštis nemokamai, kaip rasti geriausius maisto produktus, kuriais galite papildyti savo lėkštę, kad numestumėte svorio.

Skanūs maisto produktai, padedantys laikytis dietos?

Be abejonės: Svorio metimas priklauso nuo paprastos matematikos. Turite suvalgyti mažiau kalorijų, nei sudeginate.

„Tam tikri maisto produktai gali padėti mesti kūno svorį, – sako Mitybos ir dietologijos akademijos atstovė spaudai Heather Mangieri, gydytoja dietologė, – nes jie padeda ilgiau jaustis sotiems ir pažaboti potraukį“.

Dietos valgiaraštis

Kai kurie jų net pagreitina medžiagų apykaitą. Todėl eidami į prekybos centrą pasiimkite šį sąrašą:

1. Pupelės

Nebrangios, sočios ir universalios pupelės yra puikus baltymų šaltinis. Pupelėse taip pat gausu skaidulų ir jos lėtai virškinamos. Tai reiškia, kad ilgiau jausitės sotūs, o tai gali sulaikyti jus nuo didesnio maisto kiekio.

2. Sriuba

Pradėkite valgį nuo puodelio sriubos ir galiausiai galite suvalgyti mažiau. Nesvarbu, ar sriuba yra puri, ar trinta, jei tik jos pagrindą sudaro sultinys. Norite, kad sriuba neturėtų 100-150 kalorijų vienoje porcijoje. Taigi praleiskite grietinėlę ir sviestą.

3. Tamsus šokoladas

Norite mėgautis šokoladu tarp valgymų? Rinkitės kvadratėlį ar du juodojo, o ne pieniškojo. Vieno tyrimo metu šokolado mėgėjai, kuriems buvo duota juodojo šokolado, po kelių valandų suvalgė 15 % mažiau picos nei tie, kurie valgė pieniško šokolado.

4. Trintos daržovės

Į savo mitybos racioną galite įtraukti daugiau daržovių, mėgautis „apgaulingu“ maistu ir tuo pat metu sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Kai Pensilvanijos valstijos mokslininkai į makaronus su sūriu pridėjo žiedinių kopūstų ir cukinijų tyrės, atrodė, kad žmonėms šis patiekalas taip pat patiko. Tačiau jie suvalgė 200-350 kalorijų mažiau. Šios sveikos daržovės suteikė skaniam patiekalui mažai kalorijų.

5. Kiaušiniai ir dešra

Baltymų turtingi pusryčiai gali padėti atsispirti užkandžių atakoms visą dieną.

Atlikus tyrimą su grupe nutukusių jaunų moterų, tos, kurios dieną pradėdavo nuo 35 gramų baltymų – tai tikriausiai gerokai daugiau, nei jūs valgote – iškart jausdavosi sotesnės. Moterys valgė 350 kalorijų turinčius pusryčius, kuriuos sudarė kiaušiniai ir jautienos dešros paplotėlis. Atrodo, kad daug baltymų turinčių pusryčių poveikis išliko iki vakaro, kai moterys mažiau užkandžiavo riebiais ir saldžiais produktais nei tos, kurios pusryčiams valgė dribsnius.

6. Riešutai

Bėgdami užkandžiaukite bėgdami, pasiimkite saują migdolų, žemės riešutų, graikinių ar pekano riešutų. Tyrimai rodo, kad kai žmonės užkandžiauja riešutais, vėliau valgydami jie automatiškai suvalgo mažiau.

7. Obuoliai

Praleiskite obuolių sultis ir obuolių padažą ir vietoj jų rinkitės traškų obuolį. Sveiki vaisiai slopina apetitą taip, kaip vaisių sultys ir padažai.

Viena iš priežasčių yra ta, kad žali vaisiai turi daugiau skaidulų. Be to, kramtydami siunčiate smegenims signalus, kad suvalgėte kažką svarbaus.

8. Jogurtas

Nesvarbu, ar mėgstate graikišką, ar tradicinį jogurtą, jis gali būti naudingas jūsų talijai.

Harvardo universiteto atliktame tyrime dešimtmetį ar ilgiau buvo stebima daugiau nei 120 000 žmonių. Iš visų stebėtų maisto produktų jogurtas buvo labiausiai susijęs su svorio mažėjimu.

Tai neįrodo, kad jogurtas lėmė svorio mažėjimą, tačiau jis išsiskyrė iš kitų maisto produktų.

9. Greipfrutai

Taip, greipfrutai iš tiesų gali padėti numesti kilogramus, ypač jei jums gresia diabetas.

San Diege esančios Skripso klinikos mokslininkai nustatė, kad nutukę žmonės, prieš kiekvieną valgį suvalgydami po pusę greipfruto, per 12 savaičių numetė vidutiniškai 3,5 kg. Tokių pat rezultatų davė ir greipfrutų sulčių gėrimas.

Tačiau greipfrutų sultys neturi jokių įrodytų „riebalus deginančių“ savybių – galbūt jos tiesiog padėjo žmonėms jaustis sotiems.

Būkite atsargūs: Jei vartojate tam tikrus vaistus, greipfrutų ar greipfrutų sulčių vartoti negalima, todėl patikrinkite visų receptų etiketes arba kreipkitės į vaistininką ar gydytoją.

Apsipirkite protingai

Į pirkinių krepšelį dėkite daug liesų baltymų, šviežių daržovių, vaisių ir neskaldytų grūdų, sako maisto mokslininkė. Kalbant apie ilgalaikį svorio metimą, ir dietos valgiaraštį svarbiausia yra bendras vaizdas apie tai, ką valgote, o ne konkretūs maisto produktai.

 

Parašykite komentarą