Dietos planai dėl svorio metimo moterims

Moterų svorio metimo mityba dabartiniame pasaulyje įgijo didelę reikšmę visų pirma dėl mūsų vadovaujamo gyvenimo būdo – visi darbai, jokie fiziniai pratimai. Tai prasideda nuo nesveiko gyvenimo būdo, nesveikų mitybos įpročių auginimo, toksinų organizme kaupimo ir galiausiai padidėjusio svorio. Tokiais atvejais moterys suprato savo svorį ir išvaizdą, ir, žinoma, sveikata yra viso to priešakyje. Taigi, jie pradėjo ieškoti būdų, kaip natūraliai numesti svorio. Nors treniruoklių salė yra viena iš galimybių, ji labiau tinka vyrams nei moterims, nes moterims sunkiau atsikratyti tų kilogramų ir išlaikyti naujai pasiektą svorį.

„Health Total“ ekspertai taiko unikalų požiūrį į svorio metimo dietos planą, tinkantį konkrečiam asmeniui. Remiantis tokiais veiksniais kaip hormoniniai pokyčiai, medžiagų apykaitos greitis ir kita pagrindinė metrika, kuri paprastai duoda optimalius rezultatus, palyginti su bet kokiu kitu svorio metimo būdu. Ši mityba taip pat atitinka moters kūno poreikius, o tai taip pat padeda pagerinti bendrą sveikatos būklę. Štai ką mes Svorio metimo dietos moterims planas apima:

Geriausias Indijos dietos planas už Moteris už Svorio metimas

Maistas vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį rengiant svorio metimo planą. Štai kodėl mes neskatiname bado ir tikrai nereklamuojame nerealių dietų ar svorio metimo tablečių. Po visiškos konsultacijos dietologai ir dietologai suformuos asmeninę dietą, skirtą numesti svorio moterims. Mūsų valgio planai yra suformuoti taip, kad atitiktų jūsų svorio netekimo, sveikatos ir medicinos poreikius. Integruotas „Health Total“ metodas yra maisto, maistinių medžiagų ir vitaminų, ajurvedos ir homeopatijos derinys, skirtas jūsų svoriui valdyti.

Mūsų mityba moterų svorio metimui apima individualų maisto planą, kuriame vartojamas daugiau maistinių skaidulų, sudėtingų angliavandenių, vidutinio sunkumo baltymų ir mažai riebalų turintis maistas. Be to, į svorio metimo dietos planus taip pat įtraukiame funkcinius maisto produktus, vitaminų turinčius maisto produktus ir mineralų turinčius maisto produktus bei papildus. Mūsų pagrindinis tikslas yra padėti jums pasiekti svorio metimo tikslą ir gyventi gyvenimą be ligų. Čia pateikiama bendroji svorio netekimo dietos lentelė moterims, turinčioms 5 populiariausius maisto produktus svorio netekimui.

Lapiniai žalieji

Lapų žalumynuose gausu sveikų vitaminų, mineralų ir antioksidantų, kurie skatina medžiagų apykaitą ir padeda natūraliai mesti svorį. Taigi, žalios lapinės daržovės turi būti įtrauktos į Indijos dietos schemą, skirtą numesti svorio moterims.

Citrina

Citrinos yra puikus svorio netekimas supermaistas taip pat naudinga visai sveikatai. Jie padeda sudeginti pilvo riebalus, pagerina virškinimą ir pagerina odos sveikatą!

Varškė

Varškė yra puikus kalcio ir sveikų baltymų šaltinis. Jis sutramdo rūgštingumo simptomus, skatina virškinimą ir padeda natūraliai mesti svorį.

Imbieras

Imbieras pasižymi termogeninėmis savybėmis, o tai reiškia, kad jis pakelia kūno temperatūrą, kad padėtų organizmui sudeginti daugiau riebalų.

obuolių sidro actas

Obuolių sidro actas yra natūrali svorio metimo priemonė namuose. Jis detoksikuoja kūną, iš organizmo išskalaudamas nepageidaujamas atliekas ir toksinus.

Žolelių terapija

Mes tvirtai tikime, kad mityba kartu su ajurveda turi galią išgydyti, maitinti ir atjauninti savo kūną. Mes naudojame įvairias ajurvedos žoles, kad detoksikuotume jūsų kūną, kad jis imtų maistines medžiagas. Kai kurios žolelės, kurias naudojame indų moterims, yra Triphala, Amla, Ashoka ir Mandžiša. Šios žolelės padeda subalansuoti došos taip pat padės jums mesti svorį, skatinant medžiagų apykaitą.

Svorio metimo planas - vaistažolių terapijaAjurvedos žolelės ne tik padeda numesti svorio, bet ir yra grožio stiprinimo priemonės, nes jos valo kraują ir suteikia jums gražią, švytinčią ir skaisčią odą. Reguliarus mūsų ajurvedos žolelių vartojimas taip pat gali padėti ištaisyti hormoninį disbalansą moters organizme. Dėl ajurvedos maisto ir žolelių vartojimo dažnai būna gana daug klaidingų nuomonių. Tačiau mes užtikriname, kad ajurvedos žolelės, kurias naudojame, yra visiškai saugios, natūralios ir nesukelia nepageidaujamo šalutinio poveikio.

Geriausi moterų pratimai pilvo riebalų kiekiui sumažinti per savaitę

Nors mūsų sveikatos planai beveik visiškai pagrįsti mityba, mes taip pat rekomenduojame šiek tiek pasimankštinti. Siūlome vidutinio sunkumo mankštos planą, apimančią 30–40 minučių širdies ir kraujagyslių ar tonizuojančių pratimų, tokių kaip joga ir tempimas maždaug 4 kartus per savaitę.

Tai padės jums pagerinti medžiagų apykaitą ir pagerinti širdies ritmą. Vidutinis fizinis aktyvumas gali padėti sumažinti visceralinius riebalus – riebalus, kurie kaupiasi aplink pilvą. Tai pavojinga riebalų rūšis, galinti sukelti įvairius medžiagų apykaitos sutrikimus. Lengvas fizinis krūvis, pvz., 30–40 minučių pasivaikščiojimas, gali duoti nuostabių rezultatų metant svorį, tuo pačiu mažinant kūno riebalus, visceralinius riebalus ir juosmens bei klubo santykį.

Svorio metimo planas - UpmaSveikos mitybos diagrama svorio metimui moterims

Pabudęs: 1-2 stiklinės drungno vandens + kalkių sultys

Pusryčiai: 1 dubeninis avižas upma ARBA virtas kiaušinis su skrebučiais

Ryto vidurys: 1 vaisius (bet koks)

Pietūs: 2 neskaldyti kviečiai / dauggrūdžiai rotis + 1 dubenėlis daržovių + 1 dubenėlis varškės

Vakaro užkandis: Žalioji arbata + skrudinta chana / vaisiai

Vakarienė: 2 besan čilės / pomidorų omletas arba ant grotelių kepta vištiena arba žuvis + 1 dubeninė daržovė + 1 dubenėlio salotos

Skaityti daugiau: Vegetariškos dietos lieknėjimas

Kodėl moterys yra linkusios į svorio augimą?

Moterys, palyginti su vyrais, dažnai susiduria su svorio problemomis. Nors šiurkšti tiesa, tai dažniausiai moterys sužino sunkiausią kelią. „Health Total“ svetainėje mes padėsime jums sulieknėti, bet ne jūsų žavesiui! Gaukite nemokamą svorio metimo konsultaciją dabar.

Moteriai senstant, sunkiau atsikratyti tų papildomų kilogramų. Svorio metimas vyresnėms nei 40 metų moterims yra ypač keblus ir sunkus. Atrodo, kad greiti svorio metimo patarimai ir metodai, kurie anksčiau veikė kaip stebuklingai, nebeturi teigiamo poveikio organizmui. Moterų svorio metimo mityba, kurią lengva laikytis ir atlikti, yra veiksmingas metant svorį.

Yra daug pagrindinių veiksnių, lemiančių moterų svorio augimą. Jie yra tokie:

  • Kintanti estrogeno koncentracija
  • Moteriško kūno dizainas
  • Natūraliai maža medžiagų apykaita

Pirma, moterų kūnas labiau linkęs kaupti didesnį riebalų kiekį dėl svyruojančio estrogeno kiekio. Tai yra tai, ką moteris patiria per visą savo gyvenimą – nuo menarchės iki menopauzės. Be to, moters kūnas per savo gyvenimą patiria daug pokyčių, tokių kaip brendimas, menstruacijų ciklai ir svyruojantis estrogeno kiekis. Šie veiksniai dažnai yra pagrindiniai moters viršsvorio ir kitų sveikatos problemų kaltininkai. Štai kodėl svarbu turėti Indijos dietos schemą moterų svorio metimui, nes ji turi keletą privalumų sveikatai, išskyrus svorio netekimą.

Moteriško kūno dizainas

Moters kūnas natūraliai sukurtas taip, kad išgyventų dauginimosi procesą. Taigi kūnas paprastai pradeda kaupti riebalus nugaros, klubų ar šlaunų srityje, nes tai padeda palengvinti reprodukcijos procesą.

Natūraliai mažas metabolizmas

Svorio metimo planas - joga

Indijos moterys linkusios lengvai priaugti svorio dėl natūraliai mažo medžiagų apykaitos greičio. Tai reiškia, kad jų organizmui reikia daug laiko suvirškinti maistą ar sudeginti riebalus. Taigi, svorio netekimo dietos lentelė Indijos moteriai yra svarbi, net jei ji reguliariai sportuoja. Dieta moterų svorio metimui turi apimti maistą, kuriame gausu skaidulų ir baltymų.

Kodėl svorio augimas yra problema?

Svorio padidėjimas ir su svoriu susijusios problemos nėra tai, ką bet kuri moteris ar vyras turėtų vertinti lengvai. Svorio padidėjimas daro įtaką jūsų išvaizdai ir gali sukelti didesnę sveikatos problemų, tokių kaip:

  • Nevaisingumas
  • Diabetas
  • Širdies priepuolis ir insultas
  • Depresija
  • Psichinės problemos
  • Sąnarių skausmas

Dietos planas svorio metimui

Ieško geriausio indo dietos svorio metimas moteriai ar paprasčiausiai norite likti be minėtų sveikatos problemų? „Health Total“ yra tik jums tinkama vieta! Mūsų moterų svorio metimo planas užtikrina, kad sumažėtų liemens ir klubų santykis ir veiksmingai sumažėtų kūno riebalų procentas.

Mes padedame numesti svorio, bet ne jūsų žavesio! Kalbėkitės su mūsų ekspertais ir užsisakykite NEMOKAMĄ susitikimą pas mus jau šiandien!

Parašykite komentarą