3 mitai apie daug baltymų turinčias dietas!

Kiekvienas, užsiimantis kultūrizmu ar kitokiu jėgos sportu, greitai sužino, kad JAV vyriausybės gairės taupo baltymus. Nors beveik vieningai teigiama, kad dėdė Semas nepakankamai įvertina raumenis auginantį makroelementą, kyla diskusijos apie tai, kas iš tikrųjų yra tinkamas kiekis. Taip pat pasigirsta grumtynių, kurie skatina baimę, kad per didelis baltymų kiekis gali sugadinti jūsų inkstus ir pakenkti jūsų organizmui.

Dažniausios baltymų dietos mitai

Įspėjimas apie spoilerį! Taip nėra. Pažvelkime į kai kuriuos įprastus mitus apie daug baltymų turinčią dietą, taip pat į keletą faktų.

1 mitas: daug baltymų turinčios dietos sukelia riebalų padidėjimą

Netiesa. Rekomenduojama baltymų dienos norma (RDA) yra 0,8 gramo kilogramui kūno svorio per dieną. Prieš kelerius metus, būdamas mokslininku Novos Pietryčių universitete Fort Lauderdeilyje, Floridoje, aš atlikau tyrimą, kurio metu mano komanda per dieną suvartojo 4,4 gramo baltymų vienam kūno svorio kilogramui, ty daugiau nei 5 kartus viršija RDA.

3 mitai apie daug baltymų turinčias dietas

Šie tiriamieji nepriaugo riebalų. Jie taip pat nepriaugo liesos kūno masės. Tačiau padidinę atliekamų tiriamųjų mokymą matėme riebalų masės sumažėjimą ir liesos kūno masės padidėjimą.

Paprasčiau tariant, labai sunku sustorėti, jei vienintelis dalykas, kurį per daug maitinate, yra baltymai.

2 mitas: daug baltymų turinčios dietos sunaikina jūsų inkstus

Čia, universitete, turime duomenų, rodančių, kad jei esate apmokytas kultūristas vyras ir bent dvejus metus vartojate daug baltymų turinčią dietą, nepajusite jokio kenksmingo poveikio inkstams, kepenims ar kraujo lipidams.

3 mitai apie daug baltymų turinčias dietas

3 mitas: dietos, kuriose yra daug baltymų, išskiria kalcį iš moterų kaulų

Pagal šį mitą, valgant per daug baltymų, moters kaulai gali tapti trapūs ir silpni. Mes atlikome iki šešių mėnesių trukmės tyrimus, kuriuose buvo tiriamas poveikis moterų kaulams, kurios per parą suvartodavo 2,5–3,0 gramų baltymų vienam kūno svorio kilogramui – maždaug tris kartus didesnę už RDA. Dar kartą pastebėjome, kad kaulų sveikata nesumažėjo. Iš tikrųjų, duomenys parodė, kad jei moterys valgo daug baltymų turinčią dietą, bent jau jų juosmens kaulų ir mineralų tankis gali padidėti!

3 mitai apie daug baltymų turinčias dietas

Tiesa

Norėdami gauti didžiausią naudą iš savo treniruočių, kultūristai ir kiti sportininkai turėtų suvartoti bent 1 gramą baltymų kilogramui kūno svorio arba 2,2 g baltymų vienam kilogramui kūno svorio. Šis papildomas baltymas ne tik padės jums sukurti daugiau liesos raumenų masės, bet ir sumažins jūsų apetitą, todėl jums mažiau bus tinkamas potraukis.

Baltymai gali padėti jums mesti svorį, nes jie gali veikti kaip stiprus termogeninis agentas. Tai reiškia, kad jūsų kūnas sudegina daugiau kalorijų virškindamas baltymus, nei reikia suvirškinti identišką angliavandenių ir riebalų kiekį. Baltymai taip pat gali sudeginti riebalus, padidindami kalorijų, kurias naudojate „nesportuojančios termogenezės“, dar žinomos kaip NEAT, skaičių. NEAT reiškia energiją, kurią naudojate viskam, išskyrus miegą, valgymą ir į sportą panašius pratimus. NEAT veikla apima vaikščiojimą į ir iš darbo, spausdinimą mašinomis, kiemo darbų atlikimą, lipimą laiptais, net nerimą ten, kur sėdi.

Parašykite komentarą