10 melų apie Atkinso dietą!

Mažai angliavandenių vartojančios dietos, tokios kaip Atkinsas, visada buvo prieštaringos, tačiau pastaruoju metu įvykus naujiems tyrimams ir viešai, ginčai dabar siautėja kaip niekada. Vienoje „San Francisco Chronicle“ antraštėje rašoma, kad kova tarp mažai angliavandenių turinčių ir angliavandenių turinčių žmonių nuo 2002 m. Vidurio tapo tokia įkaitusi, kad „peiliai buvo ištraukti“.

Iš mano žvilgsnio (kaip sveikatos ir fitneso specialisto apačioje), atrodo, kad buvo ištraukti tankai, artilerija ir kulkosvaidžiai! Tragiška, kad labiausiai dėl šių „dietų karų“ skauda ne ekspertus, o besilaikančius dietų.

Po pirminio leidimo 1972 m. Atkinso dieta 1992 m. Buvo pakartotinai pavadinta „Dr. Atkins New Diet Revolution“, sukurdama naują susidomėjimą mažai angliavandenių turinčia dieta.

Tada, 2002 m. Liepos mėn., Diskusijos pasiekė aukščiausią tašką, kai žurnalas „New York Times“ paskelbė Gary Taubeso esė pavadinimu „O jei viskas būtų didelis riebus melas?“. Straipsnyje teigiama, kad nauji tyrimai dabar įrodo, kad velionis daktaras Atkinsas visą laiką buvo teisus.

Daugiau tyrimų 2003 m., Atrodo, patvirtino Taubeso istoriją: du tyrimai „New England Journal of Medicine“ 2003 m. Gegužės mėn., O dar vienas – 2003 m. Birželio mėn. „Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism“ leido manyti, kad Atkinsas buvo vienodai, jei ne veiksmingesnis, svorio netekimas nei įprastos dietos – bent jau trumpuoju laikotarpiu.

Paskelbus šią naują informaciją, Atkinso šalininkai pasigyrė: „Žiūrėk, aš tau taip sakiau“, o jų priešininkai šaudė gindami savo daug angliavandenių turinčias ir mažai riebalų turinčias pozicijas. Tuo tarpu mažai angliavandenių turintys maisto produktai ir papildai tapo visišku įsiūčiu, duonos ir makaronų pardavimas paskatino, o kviečių pramonė šaukė mėlyną.

Skirtingi nuomonių skirtumai nei Šiaurės ir Pietų ašigaliams, tampa nepakeliamai painu ir apmaudu žinoti, kuris svorio metimo būdas yra geriausias ir saugiausias. Šio rašymo metu, 2003 m. Pabaigoje, nutukimas pasiekė aukščiausią tašką – vėl!

Pasak Amerikos medicinos asociacijos leidinio, 64% amerikiečių turi antsvorio, o 31% yra nutukę, ir tai vis blogėja.

Akivaizdu, kad šiandien populiarūs svorio metimo metodai, įskaitant mažai angliavandenių turinčią dietą, vis dar kažko trūksta? Bet kas?

Jei jus glumina visas angliavandenių ir mažai angliavandenių turintis dalykas ir jei esate nusivylęs savo bandymais numesti svorį ir jį išlaikyti, tai gali būti svarbiausia ataskaita, kurią kada nors perskaitysite.

Per ateinančias kelias minutes sužinosite tikrą tiesą apie mažai angliavandenių turinčias dietas ir tikrą riebalų pertekliaus problemos sprendimą, kuris yra paprastas, tačiau veiksmingas. Skaitykite toliau ir sužinokite 10 melų apie Atkinso dietą ir tiesą, kuri jus išlaisvins?

1 melas: Atkinso ir kitos mažai angliavandenių turinčios dietos neveikia

Jei jūsų apibrėžimas, kas „veikia“, yra greitas svorio metimas, tada Atkinso dieta veikia. Naujausi tyrimai parodė, kad Atkinso dieta sumažina svorį, palyginti su Amerikos širdies asociacijos rekomenduojama dieta, kurioje yra daug angliavandenių ir mažai riebalų.

Iš tikrųjų nutukusiems žmonėms, turintiems angliavandenių apykaitos sutrikimų (hiperinsulinemija, hipoglikemija ir atsparumas insulinui), nustatyta, kad Atkins stiliaus dietos veikia ypač gerai.

Tačiau jei jūsų apibrėžimas, kas „veikia“, yra nuolatinis riebalų nuostolis, tada Atkinso dietai sekasi ne taip gerai … bet vėlgi nedarykite jokių kitų dietų. Panašu, kad nepaisant tam tikrų viliojančių pirminių pasisekimų, „Atkin“ dietos besilaikantieji vis tiek susiduria su tokiais pačiais sunkumais, kaip išlaikyti visus svorį.

Kai kurie iš tų pačių tyrimų, rodantys greitą Atkinso svorio kritimą, taip pat parodė didelį svorio padidėjimą, kai tik baigėsi dietos.

Tiesa, vis daugiau įrodymų patvirtina, kad angliavandenių apribojimas gali pagreitinti svorio netekimą per trumpą laiką, tačiau dar neįrodyta, kad ilgainiui riebalai neišnyksta.

Dėl geresnio požiūrio į mažai angliavandenių turinčią dietą taip pat kyla diskusijų: ne visos dietos, kuriose mažai angliavandenių, yra riebios arba ketogeniškos ir ne visos turi „itin mažai“ angliavandenių. Mažai angliavandenių turinčioje dietoje gali būti mažai angliavandenių ir daug riebalų, gali būti mažai angliavandenių ir daug baltymų arba ji gali būti kažkur per vidurį.

Prognozuoju, kad tęsiant tyrimus bus nustatyta, kad vidutinio sunkumo angliavandenių apribojimas (ypač cikliškai) ir kruopštus angliavandenių pasirinkimas iš tikrųjų padės numesti riebalus per hormoninę kontrolę, metabolinį efektyvumą ir apetito reguliavimą.

Manau, kad nei kraštutinė – griežtai ribota mažai angliavandenių turinti dieta (ketogeninė dieta), nei labai angliavandenių ir mažai riebalų turinti dieta – neliks nugalėtoja.

Melas 2: Yra daugybė naujų tyrimų, įrodančių, kad Atkinso dieta yra veiksminga

Jei kurį laiką naršote internete ieškodami „Atkinso dietos“, greičiausiai pamatysite daugybę skelbimų ir naujienų santraukų, nurodančių naujus tyrimus, „įrodančius“, kad Atkinso veiksmingumas.

„Naujosios Anglijos medicinos žurnalas patvirtina Atkinso dietą“.

„Tyrimai rodo, kad Atkins dieta yra saugi.“

„Nauji tyrimai kelia iššūkį 30 metų mitybos dogmai“.

Tiesa ta, kad šios antraštės nesuteikia viso vaizdo.

Kol nebūsi atidžiai išnagrinėjęs šių tyrimų ir tyrėjo rezultatų interpretacijos, nebūkite toks greitas, kad patikėtumėte dietos nuogirdomis ir apkalbomis.

Bendra beveik visų šių tyrimų išvada yra ta, kad Atkinsas yra vienodai veiksmingas trumpalaikiam svorio metimui, o gal net ir veiksmingesnis nei įprastos dietos. Tačiau beveik visi tyrėjai taip pat daro išvadą tokiomis pastabomis:

„Rezultatai yra labai preliminarūs“,
„Parsinešk namo pranešimą, kad ši dieta verta tolesnių tyrimų“.
– Reikia daugiau tyrimų.

Be to, apsvarstykite, su kuo Atkin dieta buvo lyginama atliekant šiuos tyrimus: ar ne? Tradicinė „maisto piramidės“ dieta, kurioje yra 60–65% angliavandenių, įskaitant daug makaronų, dribsnių ir duonos?

Ką daryti, jei neteisinga ir tradicinė dieta, kurioje yra daug angliavandenių?

Negalima visiškai nurašyti angliavandenių kiekio ribojimo, bet dar neuždenkite ir visų savo angliavandenių?

3 melas: Nauji tyrimai įrodo, kad Atkinso dieta yra sveika ir nedidina cholesterolio, kaip manyta anksčiau

2003 m. Gegužės mėn. 12 mėnesių trukmės Atkinso dietos tyrimo rezultatai buvo paskelbti leidinyje „New England Journal of Medicine“ (NEJM). Viena grupė laikėsi tradicinės maisto piramidės su 60% kalorijų iš angliavandenių, o antroji – Atkinso dietos.

Po vienerių metų Atkinso dalyviai labiau padidino gerojo DTL cholesterolio kiekį ir labiau sumažino trigliceridų kiekį nei angliavandenių turinčios grupės.

Tyrimo vadovas Gary Fosteris pasakė: „Mūsų pirminės išvados rodo, kad mažai angliavandenių turinčios dietos gali neturėti neigiamo poveikio, kurio tikėjomės“.

Įprasta išmintis daugelį metų diktavo, kad sotieji riebalai ir cholesterolis buvo pavojingi ir nesveiki, prisidėję prie koronarinės širdies ligos. Tai paskatino daugumą sveikatos priežiūros specialistų pasmerkti mažai angliavandenių turinčias dietas, leidžiančias vartoti daug sočiųjų riebalų.

Šiuo įsitikinimu dabar abejojama. Daugelis autorių, tokių kaip Mary Enig ir Uffe Rashnkov, pateikė įtikinamus atvejus, kai dietinis cholesterolis ir sotieji riebalai nesukelia širdies ligų. Panašu, kad naujausi tyrimai tai patvirtina. Tačiau daugybė veiksnių turėjo įtakos šių naujų tyrimų rezultatams.

Kai kuriuose tyrimuose tiriamieji nesilaikė tikslių Atkinso dietos reikalavimų ir niekada neįvedė ketozės, todėl dar negalima daryti išvadų apie sočiuosius riebalus, dietinį cholesterolio kiekį, ketozę ir koronarinę sveikatą.

Kituose tyrimuose buvo vartojami cholesterolio kiekį mažinantys vaistai. Kai kuriuose tiriamuosiuose iš tikrųjų padidėjo bendras cholesterolio kiekis. Tie, kurie parodė pagerėjimą, anksčiau galėjo valgyti daug rafinuoto cukraus, daug sočiųjų riebalų dietos ir numesti cukrų buvo vienas žingsnis teisinga linkme.

Be to, tam tikrą cholesterolio kiekio kraujyje sumažėjimą galima paaiškinti kūno svorio sumažėjimu.

Aišku, negalima visų maistinių riebalų suskirstyti į tą pačią kategoriją. Perdirbtus ir chemiškai pakeistus transriebalus pasmerkė praktiškai visi planetos sveikatos ir mitybos ekspertai.

Kiti riebalai, pavyzdžiui, lašiša ir riebi žuvis, yra vieni sveikiausių ir nuo širdies apsaugančių maisto produktų, kuriuos galite valgyti. Daugybė įrodymų rodo, kad nereikia bijoti priimtino kiekio natūralių natūralių sočiųjų riebalų, tokių kaip kiaušiniuose ir raudonoje mėsoje (ypač jei nėra cukraus).

Tiesa yra ta, kad visa šiuo metu turima informacija rodo, kad „riebalų fobija“ ir „riebalai daro tave storą“ yra nepagrįstas, nes ne visi riebalai yra vienodi. Tačiau teiginiai, kad dietos, kuriose yra labai daug riebalų ir sočiųjų riebalų, yra sveikos ir saugios ilgalaikiam vartojimui, vis dar yra per ankstyvos.

4 melas: Atkinso dieta padės visam laikui išlaikyti riebalus

Daktaras Atkinsas rašo, kad jo dieta „yra taip puikiai pritaikyta naudoti kaip dietą visą gyvenimą, kad, skirtingai nei dauguma dietų, svoris nebeatstos“.

Svorio metimo aksioma – kuo ekstremalesnė dieta ir greitesnis svorio metimas, tuo sunkiau paprastai išlaikyti rezultatus. Atrodo, kad svorio kontrolė lenktynėse lėtai, pastoviai ir subalansuotai.

Deja, dauguma žmonių to nenori girdėti. Keturi svarai per savaitę ir iki 15 svarų per pirmąsias dvi savaites, kuriuos žada Atkinsas, skamba daug įspūdingiau.

Yra du dalykai, kuriuos tikrai reikia žinoti apie greitą svorio netekimą:

  • Koks svoris buvo numestas? Kiek jų buvo kūno riebalų ir kiek vandens, glikogeno ir lieso audinio?
  • Ar ketinate išlaikyti svorį visam laikui?

Dauguma mažai angliavandenių turinčių žmonių svorio neišlaikys ilgiau nei metus, o daugelis nukris nuo vagono ilgai prieš tai.

Amerikos dietologų asociacijos atstovas spaudai Keithas Ayoobas oficialiame ADA pranešime apie 2003 m. NEJM tyrimus sakė: „Dvylika mėnesių yra lygiavertis; jūs atsitrenkėte į sieną. Jūsų gyvenimo būdas pradeda kenkti ir jums nuobodu. Didelis atmetimo rodiklis. yra ženklas, kad ekstremalių dietų gali būti sunku išlaikyti.

Tiesa, nepaisant daktaro Atkino tvirtinimų ir juos akivaizdžiai patvirtinančių naujų tyrimų, mes vis dar nežinome, kas nutiks ilgainiui. Remiantis naujausių trijų, šešių ir dvylikos mėnesių tyrimų rezultatais, mokslininkai pradėjo organizuoti ilgesnius bandymus. Vienas jų bus penkerių metų.

Tikiu, kad pamatysite atlikdami ilgalaikius tyrimus, kad Atkinsas ir kitos mažai angliavandenių turinčios dietos, nors ir veiksmingos mažinant svorį trumpuoju laikotarpiu, nebus veiksmingesnės ilgalaikiam riebalų nuostoliui nei bet kuri kita ribojanti dieta (ir tai NE labai efektyvus).

Melas 5: Kalorijos nesiskaito ir galite valgyti tiek, kiek norite laikydamiesi Atkinso dietos

Daktaras Atkinsas pasiūlė, kad kalorijos nebūtų skaičiuojamos, ir patarė savo klientams valgyti tiek, kiek jie nori dalyvaudami jo programoje. Atkinsas rašė: „Vadinamoji kalorijų teorija buvo girnas ant dietos besilaikančiųjų kaklo ir apgailėtina ir piktybinė įtaka jų pastangoms prarasti“.

Štai tiesa apie kalorijas ir mažai angliavandenių turinčias dietas:

Laikantis labai mažai angliavandenių turinčios (ketogeninės) dietos, kurioje yra daugiau riebalų, sumažėja apetitas ir jaučiamas sotumas (nes riebalai yra sotesni nei angliavandeniai).

Apetito kontrolė gali būti teisėta Atkinso nauda …

Parašykite komentarą